کد خبر : 1660531 | 17 دی 1398 ساعت 18:47 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

شش معاون باشگاه استقلال منصوب شدند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال طی احکام تازه ای، 6 معاون و مشاور این باشگاه را منصوب کرد.

شش معاون باشگاه استقلال منصوب شدند

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل خلیل زاده که بعد از استعفای امیرحسین فتحی از پست مدیرعاملی باشگاه، به عنوان سرپرست به فعالیت ادامه می دهد، امروز در حکم های جداگانه ای، 6 معاون و مشاور باشگاه را برگزید.


بر این اساس، بهرام امیری که چند هفته ای است به باشگاه استقلال آمده، به عنوان «معاون اجرایی» منصوب شد. امیری که سابقه معاونت در استقلال را در کارنامه دارد، در چند دوره مسئول نقل و انتقالات این باشگاه بود. هاشم ساعدی هم که در سال های نه چندان دور قائم مقام باشگاه بود، با حکم خلیل زاده به عنوان «مشاور عالی و سخنگو» برگزیده شده.


هادی مباشری هم که در همین فصل به عنوان معاون اجرایی در باشگاه حضور داشت، با حکم جدید به عنوان «معاون اداری، مالی و پشتیبانی» انتخاب شده و دکتر امین نوروزی هم سالهاست در باشگاه استقلال حاضر است، به عنوان «معاون پزشکی» منصوب شده است.


کامران منزوی، یکی از اعضای هیات مدیره که سابقه طولانی در این باشگاه دارد به عنوان «نماینده تام الاختیار در کمیته نقل و انتقالات» منصوب شده است. منزوی در سال های گذشته، بارها مسئول نقل و انتقالات استقلال بوده و کارنامه اش نشان می دهد که در این حوزه، موفق بوده. امیر سلطانی دیگر فردی است که به عنوان «عضو کمیته نقل و انتقالات» انتخاب شده است. فهرست معاونان و مشاوران باشگاه استقلال را در ادامه می خوانید:


*بهرام امیری: معاون اجرایی


* هاشم ساعدی: مشاور عالی و سخنگوی


* امیر سلطانی: عضو کمیته نقل و انتقالات


* کامران منزوی: نماینده تام الاختیار در کمیته نقل و انتقالات


* دکتر امین نوروزی:  معاون پزشکی


* هادی مباشری: معاون اداری، مالی و پشتیبانی

دیدگاه‌ها