کد خبر : 1660602 | 18 دی 1398 ساعت 09:50 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع ایرانی یک گام تا حضور در بوندس لیگا

فرایبورگ آلمان مشتری مجید حسینی شد

دو فصل درخشش در سوپرلیگ ترکیه باعث شد تا هر روز بر تعداد مشتریان مدافع ایرانی ترابزون اسپور افزوده شود.

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع 26 ساله ایرانی باشگاه ترابزون اسپور فاصله چندانی با ترک این باشگاه و حضور در یکی از لیگ های معتبر اروپا ندارد. در شرایطی که پیش از این از باشگاه های هرتابرلین آلمان،ساسولو ایتالیا و ویارئال اسپانیا به عنوان دو مشتری جدی حسینی نام برده شده بودند حالا سرو کله یک مشتری آلمانی دیگر برای این بازیکن پیدا شد تا مسیر حضور در بوندس لیگا هموارتر از همیشه شود.


بنا به ادعای Yeniakit ترکیه باشگاه فرایبورگ در پنجره زمستانی 2020 تلاش برای امضای قرارداد سه ساله با مجید حسینی مدافع ایرانی باشگاه ترابزون اسپور را آغاز کرده و مذاکرات به صورت جدی میان دو طرف در حال انجام است. بنا به نوشته سایت ترکیه ای باشگاه ترابزون روی مدافع ایرانی خود قیمتی در حدود 5 میلیون یورو گذاشته و با رسیدن این پیشنهاد اجازه جدایی به او می دهد.


در این راه مسئولان فرایبورگ آمادگی خود برای هزینه چهارمیلیون یورویی را اعلام کردند اما هنوز توافق با خود بازیکن و مدیربرنامه هایش به دست نیامده است. گویا حسینی انتظار انتقال به باشگاهی بزرگ تر از فرایبورگ را دارد که در حال حاضر با 26 امتیاز در رده هشتم جدول بوندس لیگا قرار دارد.

 

1467684

دیدگاه‌ها