کد خبر : 1660654 | 18 دی 1398 ساعت 12:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای کوریره دلا سرا

شروع مذاکرات اینتر و یونایتد با آرتورو ویدال

به گزارش کوریره دلا سرا بارسلونا به مدیر برنامه‌های آرتورو ویدال اطلاع داده که با فروش او موافق است و ایجنت ویدال برای مذاکره با منچستریونایتد و اینترمیلان راهی اروپا شده است.

شروع مذاکرات اینتر و یونایتد با آرتورو ویدال

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه رسانه‌های کاتالان در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسلونا به  آرتورو ویدال ستاره شیلیایی تیم‌شان گفته‌اند که قصد فروش او را ندارند، ولی حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا می‌گوید ایجنت ویدال به اروپا سفر کرده و قصد دارد با دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر که خواهان جذب او هستند مذاکره کند.

 

1467788

 

بر اساس این گزارش باشگاه بارسلونا به مدیر برنامه‌های ویدال اطلاع داد که با فروش او در ماه ژانویه موافق است. به همین علت ایجنت او از شیلی به اروپا پرواز کرده تا درباره انتقال 20 میلیون یورویی او مذاکراتی با اینتر انجام دهد.

 

1467789

 

اما بر اساس همین گزارش، منچستریونایتد هم بیکار ننشسته و تمایل زیادی برای جذب این ستاره شیلیایی دارد. اوله گنار سولسشر به مدیران یونایتد اطلاع داده که برای تقویت خط میانی تیم خود مصمم است و ویدال را یکی از اولویتهای انتقال به اولدترافورد می‌داند. به همین علت این باشگاه قرار است به زودی با مدیر برنامه‌های ویدال مذاکره کند.

 

 

دیدگاه‌ها