کد خبر : 1660700 | 18 دی 1398 ساعت 15:32 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقاکریم؛ بازیکن - مربی پرسپولیس در زمستان سرد!

کریم باقری کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه پرسپولیس، این روزها نقشی بسیار پررنگ در تمرینات این تیم دارد.

آقاکریم؛ بازیکن - مربی پرسپولیس در زمستان سرد!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه خبرنگاران قادر به حضور در زمین خیریه عمل و تماشای تمرینات پرسپولیس نیستند اما شکی هم نیست که این روزها کریم باقری، مرد همه کاره سرخ ها در جلسات تمرینی است. کسی که حالا قدیمی ترین عضو تیم محسوب می‌شود و از لیگ پانزدهم در جمع سرخ ها حضور دارد و آمدورفت بازیکنان مختلف را تماشا کرده است.

 

باقری همچون ابتدای فصل، مسئولیت فنی و تمرین دهی بازیکنان را برعهده گرفته و بازیکنان نیز از شرایط فعلی راضی هستند. اما شکی نیست که این اوضاع موقت خواهد بود و بعید است خودِ باقری هم تمایلی به حضور دائم روی نیمکت به عنوان نفر اول را داشته باشد؛ همانطور که در ابتدای فصل نیز پیشنهاد ایرج عرب را رد کرد و ترجیح داد دستیار سرمربی جدید بماند.

 

باقری علاوه بر این که در غیاب سرمربی، بدنساز، دستیار خارجی و آنالیزور کالدرون، تمرینات را به تنهایی مدیریت می‌کند، در تمرین امروز پا به پای بازیکنان هم در زمین بازی کرد تا نشان دهد یک دهه پس از خداحافظی نیز همچنان آمادگی بدنی قابل توجهی دارد.

 

در روزهایی که بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر مسائل مختلف، مورد انتقاد هواداران قرار دارند، کریم باقری با کمترین میزان حاشیه کار را جلو می‌برد و در خدمت تیم است. او مثل همان روزهایی که با پیراهن شماره شش میدان‌دار سرخپوشان بود و در روزهای سخت، از داخل زمین تیم را فرماندهی می‌کرد، حالا در زمستان سردِ سرخ‌ها اجازه نمی‌دهد که تیم دچار افت و حاشیه شود.

 

1467867

دیدگاه‌ها