کد خبر : 1660771 | 18 دی 1398 ساعت 18:56 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

تسلیت باشگاه پارس جنوبی بعد از فوت باقری

باشگاه پارس جنوبی با ابراز تاسف و تاثر بابت درگذشت نادر باقری، این ضایعه را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

تسلیت باشگاه پارس جنوبی بعد از فوت باقری

 

به گزارش "ورزش سه"، نادر باقری که در این فصل به عنوان مربی دروازه‌بانان در پارس جنوبی فعالیت می‌کرد لحظاتی پیش به دلیل بیماری و در شرایطی که حدود دو هفته در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

 

 

باشگاه پارس جنوبی، نهایت تاثر خود را بابت این اتفاق تلخ از سوی مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران از این موضوع اعلام کرد و به خانواده وی تسلیت گفت.

 

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جم نیز در پیامی درگذشت نادر باقری مربی سابق پارس و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت:  خبر تلخ درگذشت آقای نادر باقری مربی دروازه بان های تیم پارس جنوبی جم و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس موجب تاثر و تاسف خانواده بزرگ  فوتبال ، بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی و هواداران جمی گردید.

 

ایشان پس از پایان مسیر افتخارآفرینی در مستطیل سبز، ،طی سالیان متمادی به عنوان مربی دروازه بان ها در سطح اول فوتبال ایران و نیم فصل اول در پارس جنوبی جم تجارب گران سنگ خود را در اختیار نسل های بعدتر قرار دادند و خبر ناگهانی درگذشت ایشان موجب تالم و تاثر همگان گردید، دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست،از خداوند بزرگ برای ان عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

این ضایعه تلخ را به خانواده بزرگوارش و عموم هموطنان و علاقمندان فوتبال تسلیت عرض می نمایم.


روحش شاد.

دیدگاه‌ها