کد خبر : 1660810 | 18 دی 1398 ساعت 23:20 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: فرمت قبلی سوپرکاپ را ترجیح می دادم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد فرمت قبلی سوپرکاپ را ترجیح می داد.

والورده: فرمت قبلی سوپرکاپ را ترجیح می دادم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه شب در سوپرکاپ مقابل اتلتیکومادرید به میدان خواهد رفت و ارنستو والورده از فرم جدید این مسابقات ابراز نگرانی کرده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا امسال تصمیم گرفت شکل سوپرکاپ را از دیدار بین قهرمان لالیگا و قهرمان کوپا دل ری تغییر داده و بین چهار تیم برگزار کند. همچنین این رقابت ها به وسط فصل منتقل شده و عربستان میزبان آن است.

 

1468013

 

ارنستو والورده در نشست مطبوعاتی قبل از بازی مرحله نیمه نهایی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "بازی های سوپرکاپ اسپانیا همیشه اول فصل برگزار می شد و به نظر می رسید این دیدار آغاز سال فوتبالی بود. به نظرم فرمت گذشته خوب بود، اما شرایط تغییر کرده است. وقتی چنین اتفاقی می افتد ما برای آن ارزش قائل می شویم، اما بازی ها برای مردم جذاب است و انتظار بیشتری را ایجاد می کند.

 

من نمی دانم که از نظر ورزشی شرایط چگونه است، زیرا در گذشته بازی بین فاتح لالیگا و قهرمان کوپا دل ری برگزار می شد. برگزاری رقابت ها با چهار تیم عجیب و غریب به نظر می رسد، اما شرایط دیگر اینگونه است.

 

اگر حق انتخاب با من بود، من فرمت قبلی را ترجیح می دادم، اما این فدراسیون است که تصمیم می گیرد. تیمی که فردا پیروز شود به فینال می رود. ما این دیدار را مانند یکی از بازی های لالیگا می بینیم و به دنبال پیروزی هستیم. ما می دانیم بازی کردن برابر اتلتیکومادرید چگونه است. ما باید خوب بازی کرده و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم." 

دیدگاه‌ها