کد خبر : 1660834 | 19 دی 1398 ساعت 09:56 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها با شیوه تیم ملی؛ 1-3-2-4

ترکیب احتمالی تیم امید مقابل ازبکستان

تیم امید امروز در اولین بازی از انتخابی المپیک 2020 توکیو و در گروه c به مصاف ازبکستان می رود. این بازی از ساعت 13:45 در ورزشگاه اصلی شهر سونگلا آغاز می شود.

ترکیب احتمالی تیم امید مقابل ازبکستان 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی با توجه به مصدومیت معراج اسماعیلی، حبیب فر عباسی دروازه بان نفت مسجد سلیمان درون دروازه تیم امید قرار می گیرد. امید نورافکن و عارف آغاسی دو بازیکنی هستند که به عنوان مدافع میانی به میدان می آیند. به نظر می رسد این اولین بار است که امید نورافکن در پست مدافع میانی به میدان می آید. او بیشتر در پست هافبک دفاعی و گاهی هم در پست دفاع چپ بازی کرده است. دفاع راست تیم امید در این بازی مجتبی نجاریان و دفاع چپ متین کریم زاده خواهند بود. با توجه به بازی ایران با سیستم 1-3-2-4 این دو مدافع نقش اساسی در حملات ایران از کناره ها خواهند داشت. نجاریان در فولاد توپ می زند و متین  در تیم پارس جنوبی. هر دو مدافع سرعتی هستند. 

 

دو هافبک دفاعی تیم امید در این بازی به احتمال قوی مهدی مهدیخانی و رضا دهقانی خواهند بود. هر دو در بازی های باشگاهی در پست بال راست و چپ بازی کرده اند. البته مهدیخانی مدت هاست در تیم امید در پست هافبک دفاعی بازی می کند. از زمانی که کرانچار مربی تیم امید بود. محمد محبی در پست بال راست و علی شجاعی در پست بال چپ بهترین گزینه ها برای بازی از نگاه حمید استیلی هستند. پلی میکر تیم امید هم در این بازی رضا شکاری خواهد بود. در نوک خط حمله هم طبیعی است شاهد حضور الهیار صیادمنش باشیم. مهاجمی که بعد از انتقال به تیم فنرباغچه قرضی به تیم استانبول اسپور رفت تا شانس بیشتری برای بازی پیدا کند. 

 

تیم امید چند ماه پیش در بازی دوستانه در برابر امید ازبکستان شکست سنگین چهار بر یک را متحمل شد. حالا این بازی برای شاگردان حمید استیلی جنبه انتقامی دارند و آنها سخت به دنبال ارایه بازی منطقی در این مسابقه و کسب نتیجه هستند. بر اساس اعلام صریح مربی تیم امید، ایران در این بازی ها با سیستم 1-3-2-4 بازی خواهد کرد و قرار است تاکتیک دفاع – ضد حمله را به نمایش بگذارد. 

 

امیر حسین پیروانی دستیار حمید استیلی پیش تر با بیشتر همین بچه ها و در قالب تیم ملی جوانان با سیستم 1-3-2-4 و با تاکتیک دفاع و ضد حمله بازی کرد و موفق به صعود به جام جهانی شد. اتفاقا تیم ملی جوانان در جام ملت های 2016 بحرین با غلبه بر ازبکستان راهی جام جهانی شد.

دیدگاه‌ها