کد خبر : 1660866 | 19 دی 1398 ساعت 12:24 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

سه باشگاه انگلیسی، در تلاش برای جذب مدافع بارسا

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی سه باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام برای جذب ساموئل اومتیتی،دفاع وسط بارسلونا تلاش می‌کنند.

سه باشگاه انگلیسی، در تلاش برای جذب مدافع بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند باشگاه‌های لیگ برتر جزیره به دنبال جذب ساموئل اومتیتی، دفاع وسط بارسلونا هستند که مدتی است در این تیم چندان که باید به بازی گرفته نمی‌شود و از شرایط خود در نوکمپ ناراضی است. بر اساس این گزارش‌ها سه باشگاه منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام نگاه خود را متوجه اومتیتی کرده و برای جذب او تلاش می‌کنند.

 

1468110

 

اومتیتی فرانسوی در این فصل به خاطر مصدومیت‌ نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت برای بارسا بازی کند و ارنستو والورده سرمربی بارسا در فصل جاری بیشتر ترجیح داده در مرکز خط دفاعی خود از زوج جرارد پیکه و کلمنت لانگله استفاده کند. اومتیتی در این فصل تنها در چهار بازی لالیگا فیکس بوده و به همین علت از شرایط خود ناراضی است.

 

1468111

 

این شرایط باشگاه بارسلونا را به این نتیجه رسانده که زمان مناسب برای فروش این مدافع 26ساله فرا رسیده. باید دید پیشنهادهای سه باشگاه یونایتد، آرسنال و تاتنهام چه زمانی رسما به بارسا خواهد رسید و کاتالانها در نهایت با کدام یک از آنها موافقت خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها