کد خبر : 1646015 | 05 آبان 1398 ساعت 16:26 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

اومتیتی سردرد جدید مدیران بارسلونا

ساموئل اومتیتی بیش از یک سال است که نتوانسته دو بازی متوالی در ترکیب بارسلونا حاضر باشد.

اومتیتی سردرد جدید مدیران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ساموئل اومتیتی تابستان 2016 و پس از قهرمانی با فرانسه در رقابت های یورو از لیون به بارسلونا پیوست. مدافع سیه چرده تنومند فرانسوی در دو سال اول حضورش در بارسا نمایش هایی درخشان داشت و در 50 بازی لالیگا برای آبی اناری ها به میدان رفت. به او لقب کارلس پویول جدید دادند و هواداران در نوکمپ برای او شعار می ساختند اما در انتهای فصل 18-2017 بود که از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل شد. همان ناحیه ای که در 17 سالگی برایش مشکل ساز شده بود.

 

 

1445323

 

 

اومتیتی به دلیل در پیش بودن جام جهانی 2018 حاضر به جراحی نشد و پس از فتح این رقابت ها مشکلات زانوی او شدت پیدا کرد. کار به جایی رسید که اومتیتی نیم فصل اول فصل گذشته را از دست داد و مجبور شد برای درمان به قطر برود. اومتیتی پس از بهبودی در ژانویه گذشته به میادین برگشت ولی خیلی زود دوباره مصدوم شد. در واقع او از 26 سپتامبر سال گذشته نتوانسته حتی دو بازی متوالی برای بارسا انجام بدهد. فصل قبل او در همه رقابت ها 15 بار برای بارسا به میدان رفت و فصل جاری نیز پس از هفته ها مصدومیت برابر ایبار در ترکیب بلوگرانا قرار گرفت و پس از بازی بار دیگر مصدوم شد.

 

از زمانی که اومتیتی به بارسا پیوسته، این تیم 190 بازی رسمی انجام داده و اومتیتی 56 تای آنها را از دست داده است. مصدومیت های متوالی زانو باعث شده تا مدیران بارسا به فکر فروش یا انتقال قرضی اومتیتی به تیمی دیگر باشند. دیر یا زود چنین تصمیمی گرفته خواهد شد که قطعا خبری بد برای مدافعی خواهد بود که امیدهای زیادی به ماندگاری و دوام او در قلب خط دفاعی بارسا می رفت.

 

 

1411908

 

دیدگاه‌ها