کد خبر : 1660884 | 19 دی 1398 ساعت 12:37 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ژکو: یوونتوس به رونالدو وابسته نیست

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی رم ابراز امیدواری کرد این هفته موفق به گلزنی برابر یوونتوس شود.

ادین ژکو: یوونتوس به رونالدو وابسته نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل تورینو، حالا جالوروسی این هفته باید به مصاف دیگر تیم تورینی رفته و از یوونتوس میزبانی کند. ادین ژکو با یادآوردی اولین گلش در سری آ مقابل یوونتوس، مدعی شد یوونتوس تنها به کریستیانو رونالدو وابسته نیست و آنها آماده تقابل با بیانکونری هستند.

 

ادین ژکو گفت: "رم و یوونتوس تیم هایی نیستند به یک بازیکن وابسته باشند. همه ما کریستیانو رونالدو را می شناسیم و می دانیم او چه بازیکن باکیفیتی است، اما رم آماده رویارویی با رونالدو و یوونتوس خواهد بود.

 

1468134

 

من در کنار الکساندر کولاروف، آنتونیو میرانته و فدریکو فازیو در بین قدیمی ترین بازیکنان رم هستم. ما به بازیکنان جوان تر نکاتی برای پیشرفت شان چه در تمرین و چه در حین بازی گوشزد می کنیم و بازیکان جوان رم کیفیت زیادی دارند.

 

من اولین گلم در سری آ را مقابل یوونتوس به ثمر رساندم و شادی بی اختیارم بعد از گلزنی را به یاد دارم. من انتظار نداشتم گل بزنم زیرا ارسال توپ یاگو فالکه خیلی خوب نبود، اما من موفق به زدن ضربه به هدف شدم. این اولین گل من با لباس رم بود و من بسیار هیجان زده شدم. حالا من 97 گل به ثمر رسانده ام، اما تعداد گل هایم باید خیلی بیشتر از اینها می شد. من امیدوارم یکشنبه شب گل بزنیم، اما ما به چیزهای بیشتری از گلزنی من نیاز داریم.

 

عدم انتقال به اینتر در ابتدای فصل؟ من به این موضوع خیلی فکر نمی کنم. اینتر خیلی خوب بازی می کند و در کنار یوونتوس در رتبه اول قرار دارد. این مبارزه تا پایان ادامه خواهد داشت و به سود سری آ است."

دیدگاه‌ها