کد خبر : 1660930 | 19 دی 1398 ساعت 17:02 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوال جالب خبرنگار ازبک از استیلی

یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری پس از دیدار ایران برابر ازبکستان، به نمایش چند ماه اخیر امیدهای ایران در تاشکند اشاره کرد.

سوال جالب خبرنگار ازبک از استیلی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید ایران امروز در شرایطی به مصاف تیم زیر ٢٣ ساله های ازبکستان رفت که چند ماه پیش دو بازی با این تیم در تاشکند برگزار کرده بود؛ دو دیداری که با شکست یک بر صفر و ۴ بر ١ ایران همراه شد؛ امروز اما اولین دیدار امیدهای ایران در رقابت های قهرمانی زیر ٢٣ ساله های آسیا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

یکی از سوالات نشست خبری به همین موضوع اختصاص داشت و یکی از خبرنگاران ازبکستانی با اشاره به این نکته که در آن بازی تیم ایران نمایش ضعیفی داشته و چطور سرمربی تیم توانسته شرایط را در عرض چند ماه تغییر بدهد، پرسید. حمید استیلی در واکنش به این سوال اینگونه پاسخ داد:« من تعدادی از بازیکنان را عوض کردم و بازیکنان شایسته ای که می توانستند به تیم کمک کنند را اضافه کردیم. از نظر تاکتیکی و نظم تیمی در این مدت روی تیممان کار کردیم و همانطور که دیدید در این زمینه شرایط بهتری داشتیم. ما در این مدت همچنین تلاش کردیم که شرایط بدنی بازیکنان را بهتر کنیم و به همین دلایل امروز شرایط و کیفیت بهتری داشتیم.»

دیدگاه‌ها