کد خبر : 1660933 | 19 دی 1398 ساعت 16:44 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی-صیادمنش می توانند زوج خط حمله باشند؟

استیلی و راهکار تازه؛ بازی با دو مهاجم

تیم امید ایران در اولین بازی اش در رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا با تک مهاجم بازی کرد.

استیلی و راهکار تازه؛ بازی با دو مهاجم

به گزارش"ورزش سه" حمید استیلی در بازی برابر ازبکستان الهیار صیادمنش را در نوک خط حمله قرار داد و پشت سر او دو وینگر و یک هافبک تهاجمی را قرار داد. در این روش محبی در وینگر راست، شجاعی در وینگر چپ و شکاری به عنوان بازیکن پشت مهاجم بازی کردند. درابتدای نیمه دوم و با حضور مهدی قائدی به جای علی شجاعی تیم ملی ناخودآگاه به سمت بازی با روش تازه ای رفت.


قائدی در این فصل از رقابت های لیگ برتر در کنار دیاباته به عنوان مهاجم در استقلال بازی کرد و عملکردش فوق العاده بوده است. او سرعت، تکنیک ، شم گلزنی و توانایی دادن پاس گل را دارد و این باعث شد تا استراماچونی با وجود داشتن مهاجمان متخصصی که داشت قائدی را در این پست بازی دهد.


از طرفی با وجود عملکرد خوب الهیار صیادمنش در نوک خط حمله به نظر می رسید کمی فشار زیادی روی او به عنوان تک مهاجم وجود دارد هرچند در نیمه دوم کمی از این فشار کاسته شد. با توجه به نمایش تیم امید در نیمه دوم استیلی و کادرفنی تیم امید حالا با یک امکان تازه روبرو هستند و آن بازی با دو مهاجم ثابت است. ترکیب قائدی و صیادمنش در خط حمله با توجه به ترکیب خط میانی تیم امید شاید بتواند ایده جذابی برای چیدمان بخش تهاجمی تیم برابر کره جنوبی و چین باشد.

دیدگاه‌ها