کد خبر : 1660935 | 19 دی 1398 ساعت 16:45 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای تعویض قائدی برنامه داشتیم؛

استیلی: بازی کره جنوبی استارت ما برای صعود است

سرمربی تیم امید ایران از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و از امیدواری برای بازی هلی بعدی گفت.

استیلی: بازی کره جنوبی استارت ما برای صعود است

به گزارش ورزش سه، حمید استیلی بعد از تساوی ایران در اولین بازی انتخاب المپیک مقابل ازبکستان گفت: ما این بازی را بسیار خوب شروع کردیم. به نظرم بازی را کاملا کنترل کردیم و به خواسته هایمان رسیدیم. به خوبی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم متاسفانه فرصت های جدی را از دست دادیم در حالی که می توانستیم از حریف پیش بیفتیم. به نظرم در نیمه اول به حریف موقعیتی ندادیم و فقط روی یک اشتباه پنالتی دادیم. بدون پنالتی آنها از ما پیش نمی افتادند.

 

او افزود: سعی کردیم در نیمه دوم تغییرات لازم را ایجاد کنیم و تعویضی انجام دادیم که جریان بازی را به نفع ما عوض کند که همینطور هم شد. از ابتدای نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و موقعیت داشتیم. می توانستیم زودتر گل تساوی را بزنیم. حتی بعد از این گل هم باز ما بودیم که صاحب موقعیت صد درصد گلزنی شدیم که آن فرصت را هم از دست دادیم.

 

استیلی در ادامه گفت: در مجموع فکر می کنم اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم، می توانستیم تیم برنده بازی باشیم.

 

1468189

 

سرمربی ایران درباره تیم ازبکستان گفت: فراموش نکنید بازی اول سخت ترین بازی است و ما برابر تیمی بازی کردیم که دوره قبل قهرمان شده و تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. از عملکرد بچه ها کاملا راضی بودم. آنها تلاش زیادی کردند و تشکر می کنم.

 

او درباره بازی بعدی ایران گفت: با قدرت بیشتری برای پیروزی در آن دیدار تلاش می کنیم چون کارمان را برای صعود از گروه آغاز خواهیم کرد. این اتفاق می توانست در بازی امروز بیفتد اما با توجه به کسب تساوی، در بازی بعد برای رسیدن به پیروزی و افزایش شانس صعود وارد زمین می شویم.

 

استیلی در پاسخ به خبرنگار ازبکستانی در مورد تغییرات ایران نسبت به بازی ضعیف چند ماه پیش برابر ازبکستان گفت: ما سه برنامه داشتیم که به خوبی انجام دادیم. اول تغییر یک سری بازیکنان بود و برخی بازیکنان دیگر را وارد کردیم که عملکرد خوبی در لیگ داشتند و باید از آنها استفاده می کردیم. دوم، تغییرات تاکتیکی ما بود که نظم و دیسیپلین لازم را در تیم ما ایجاد کرد. سوم هم ارتقای توان جسمی و قدرت بدنی بود که روی آن کار کردیم و پیشرفت زیادی داشتیم.

 

همچنین سرمربی ایران با سوالی درباره نیمکت نشینی مهدی قائدی روبرو شد که اینطور به آن جواب داد: به خوبی می دانیم که قائدی یکی از بهترین بازیکنان ماست. این بخشی از پلن ما بود و خود قائدی هم در جریان آن قرار داشت و می دانست که برای تغییر در جریان بازی به او نیاز داریم. طبق برنامه، وقتی دیدیم ممکن است نتیجه بازی را از دست بدهیم، با ورود قائدی تغییر لازم در بازی اتفاق افتاد. پست صیادمنش عوض شد و یک تغییر مثبت داشتیم که روی کیفیت بازی تاثیر مثبت داشت و به موقعیت سازی ما کمک کرد.

 

1468180

دیدگاه‌ها