کد خبر : 1660948 | 19 دی 1398 ساعت 17:43 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: سقوط یک شوخی بزرگ برای ماست

هافبک پیکان مدعی است اینکه این تیم را جزو تیم‌هایی که احتمال سقوط برای آنها وجود دارد بدانیم، یک شوخی است.

کریمی: سقوط یک شوخی بزرگ برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، پیکان علیرغم نمایش موفق کیفی که در نیم فصل اول از خود به جا گذاشته، نتوانسته به امتیازات مناسبی دست پیدا کند و بعنوان یکی از سه تیم در خطر سقوط قرار دارد. با این حال امیرحسین کریمی، هافبک دفاعی این تیم که در ابتدای فصل جزو نفراتی که ویلموتس به اردوی تیم ملی نیز دعوت کرده بود، قرار داشت از شانس بالای پیکان برای بازگشت به لیگ و دستیابی به رتبه مناسب در پایان خبر می‌دهد: اگر از نظر فنی و کیفی بخواهم درباره نیم فصل صحبت کنم، واقعا از شرایط خودمان راضی هستم و یکی از بهترین پیکان‌های چند فصل اخیر را شاهد بودیم. با این حال بدشانس بودیم و به خوبی نیز از فرصت‌ها سود نبردیم تا اکنون در اینجای جدول حاضر باشیم.


کریمی در ادامه می‌گوید: مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط متفاوت خواهد بود و ما بهترین سود را از فرصت‌ها خواهیم برد تا به رتبه مناسبی در پایان فصل دست یابیم. در این مسیر کارمان سخت خواهد بود و تیم‌ها با بالاترین توان به دنبال امتیاز خواهند بود و باید تلاش کنیم تا به امتیازات لازم دست یابیم.


هافبک موفق پیکان در نیم فصل اول درباره اینکه تیمش جزو تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می کند گفت: این مسلما یک شوخی بزرگ خواهد بود که سقوط کنیم اما قطعا این مساله را جدی خواهیم گرفت تا بیش از این به راحتی از امتیازات نگذریم. اگر عملکرد کیفی فنی‌ تیم‌ها را در نیم فصل دنبال کرده باشید می توانم ادعا کنم که ما قطعا جزو 5 تیم برتر از حیث کیفی بودیم و باید این مساله را به امتیازگیری تبدیل کنیم.


کریمی درباره مطالبات خود از پیکان نیز گفت: تمامی باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و مسلما پیکان هم مشکلاتی دارد. خودم از فصول گذشته نیز طلب دارم اما اکنون وقت در کنار هم بودن است و باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن در ادامه فصل برای دستیابی به امتیاز و موفقیت تلاش کنیم. ما در این فصل می‌توانستیم جزو مدعیان حضور در مراحل بالاتر جام حذفی هم باشیم که با بدشانسی و اشتباهات داوری از این جام حذف شدیم. باید نشان دهیم که توانایی بالاتری داریم و امیدوارم همه چیز در ادامه با توجه به تغییراتی که در بدنه مدیریت شکل گرفته به سود پیکان به عنوان یکی از ریشه دار ترین تیم‌های لیگ پیش برود.

دیدگاه‌ها