کد خبر : 1661001 | 20 دی 1398 ساعت 09:18 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مسی به شکست تلخ بارسا مقابل اتلتیکومادرید

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، مدعی شد که این تیم با وجود شکست، در بازی دیشب نمایش بهتری نسبت به اتلتیکو مادرید ارائه داده است.

واکنش مسی به شکست تلخ بارسا مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید دیشب در دومین بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند تا حریف رئال مادرید در بازی فینال مشخص شود؛ دیداری که در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود اتلتیکو مادرید خاتمه یافت. این در حالی بود که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه به ۲-۱ سود بارسلونا دنبال می شد اما در ۱۰ دقیقه انتهایی بازی، اوضاع به طور کامل تغییر کرد و روخی بلانکو با ثبت دو گل به پیروزی دست یافت.

 

1468258

 

لیونل مسی پس از پایان بازی درباره این شکست گفت: " شکست تاسف آوری بود. بعد از مدت ها یک نمایش عالی را ارائه دادیم و تسلط کامل بر حریف داشتیم اما در دقایق پایانی همه چیز را از دست رفته دیدیم. فوتبال به جزئیات بستگی دارد و ما بازی امشب را به خاطر همین چیزها از دست دادیم."

 

مسی در ادامه گفت: " با وجود شکست اما گام رو به جلویی برداشتیم و حدود ۸۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم. این بازی هیچ ارتباطی به بازی های ما مقابل لیورپول و رم نداشت. ما در این بازی اشتباهاتی انجام دادیم که نباید آنها را مرتکب شدیم. چه عادلانه و چه غیر عادلانه شکست‌خوردیم و باید این را بپذیریم."

 

مسی در پایان در واکنش به سوالی درباره ارنستو والورده نیز گفت: " کاملاً به مربی اطمینان داریم."

 

دیدگاه‌ها