کد خبر : 1661019 | 20 دی 1398 ساعت 12:20 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

چالش گلر برایتون برای کمک به آتش‌سوزی استرالیا

دروازه‌بان استرالیایی برایتون اعلام کرد در بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلیس به ازای هر سیوی که دروازه‌بانها در این لیگ انجام دهند مبلغی برای مبارزه با آتش‌سوزی گسترده در استرالیا پرداخت خواهد کرد.

چالش گلر برایتون برای کمک به آتش‌سوزی استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، مت رایان، دروازه‌بان استرالیایی باشگاه برایتون که در این تیم با علیرضا جهانبخش همبازی است اعلام کرد در بازی‌های هفته آتی لیگ برتر جزیره به ازای هر یک سیوی که دروازه‌بانها انجام بدهند مبلغ 500 دلار استرالیا معادل 308 یورو به عملیات مبارزه با آتش‌سوزی در این کشور اختصاص خواهد داد.

 

1468307

 

کشور رایان، استرالیا چند هفته‌ای است با بحران گسترده آتش‌سوزی در جنگل‌ها مواجه است. بحرانی که تا کنون به کشته و زخمی شدن تعدادی انسان و از بین رفتن گسترده حیوانات و پوشش گیاهی منجر شده است. رایان که در شهر سیدنی بزرگ شده و دروازه‌بان اول تیم ملی استرالیا است می‌گوید مشتاق کمک مالی به عملیات مبارزه با آتش‌سوزی است و امیدوار است خودش و دیگر هم‌قطارانش در لیگ برتر بتوانند با انجام سیوهای متعدد او را در این کمپین یاری کنند.

 

رایان در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:" با توجه به تخریب و ویرانی ایجاد شده توسط آتش‌سوزی در کشورم استرالیا، من به ازای هر یک سیوی که این هفته در لیگ برتر توسط هر کدام از دروازه‌بانهای تیمهای لیگ برتری انجام شود 500 دلار استرالیا به عملیات مبارزه با آتش‌سوزی کمک مالی خواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها