کد خبر : 1661045 | 20 دی 1398 ساعت 14:58 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با تاتنهام

کلوپ: هیچ مشکلی با لقب آقای معمولی ندارم

یورگن کلوپ بار دیگر تاکید کرد که ژوزه مورینیو آقای خاص است و خودش آقای معمولی و اینکه مشکلی بابت این القاب ندارد.

کلوپ: هیچ مشکلی با لقب آقای معمولی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام فردا از هفته 22 لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. لیورپول یک بازی کمتر از انجام داده و با کسب 58 امتیاز صدرنشین است ولی تاتنهام با 30 امتیاز در رده ششم قرار دارد. فاصله 13 امتیازی لیورپول با لستر رده دومی آنها را در شرایط بسبار مطلوبی قرار داده است.

قرمزها از 20 بازی قبلی خود 19 برد و یک تساوی کسب کرده اند و تنها تیم بدون شکست لیگ محسوب می شوند.

بازی فردا تقابل دوباره مورینیو و یورگن کلوپ است. این دو پیش از این چندین بار سابقه رویارویی با یکدیگر را دارند و بدون شک مورینیو مشتاق شکست دادن یورگن کلوپ است تا به رکورد شکست ناپذیری تیم او پایان دهد. این دو تیم فصل گذشته فینال چمپیونزلیگ را نیز برگزار کردند که با پیروزی لیورپول به اتمام رسید.

 

 

1468346

 

 

یورگن کلوپ را آقای معمولی می نامند؛ در مقابل مورینیو که آقای خاص لقب گرفت:. واقعا هیچ چیز خاصی در من وجود ندارد. تنها روش من در زندگی این است که کاری که دوست دارید را با 100 درصد عشق و علاقه انجام دهید و از انسان های استثنایی در اطراف تان استفاده کنید و در مورد من، این انسان های استثنایی دستیارانم، بازیکنان و همه اعضای باشگاه هستند. هر کسی در لیورپول کار خودش را انجام می دهد و این در نهایت نتیجه خوبی خواهد داشت. اینجا هیچ چیز خاصی وجود ندارد و همه چیز طبیعی پیش می رود.»

 

مصدومان لیورپول:« نبی کیتا و جیمز میلنر دچار مصدومیت عضلانی شده اند و قطعا به بازی فردا و احتمالا بازی هفته بعد برابر منچستریونایتد نخواهند رسید ولی ببینیم شرایط شان برای هفته بعد چگونه خواهد بود. ژوئل ماتیپ نیز روز گذشته در بخش اول تمرین حاضر بود و فعلا تمرینات خود را اختصاصی انجام می دهد. شقیری، فابینیو و لاورن به تمرینات اضافه شده اند و در شرایط بازی هستند.»

 

تاتنهام:« تاتنهام به طور قطع بازی دفاعی و استفاده از ضدحملات را یک شیوه کاری خود برابر ما قرار خواهد داد ولی با کیفیتی که این تیم دارد، بعید است تنها به همین روش بسنده کنند. آنها در خط میانی بازیکنان تکنیکی و خوش فکری مثل دله آلی، لوسلسو و کریستین اریکسن را در اختیار دارند که به سرعت می توانند خلق موقعیت کنند. در خط حمله لوکاس مورا و سون را دارند و در کناره ها سسنیون و اوریه سرعتی هستند. من هنوز 100 درصد مطمئن نیستم که تاتنهام با چه روشی بازی خواهد کرد ولی با توجه به حضور مورینیو روی نیمکت این تیم و سابقه رویارویی با یونایتدی که او مربیگری اش را برعهده داشت، می توان حدسیاتی در این زمینه داشت.»

 

رکورد شکست ناپذیری:« حتی یک ثانیه هم به این قضیه فکر نکرده ام و انتظار هم ندارم بتوانیم مثل آرسنال فصل 04-2003 کار را بدون شکست به اتمام برسانیم. تیم هایی که به دنبال رکورد بوده اند، معمولا به هدف شان نرسیده اند. ما باید روی خودمان و بازی های پیش رو متمرکز باشیم. تنها تمرکز و نگرانی من روی بازی فردا برابر تاتنهام است و اینکه چه برنامه ای مقابل ما دارند. در حال حاضر اصلا به رکورد فکر نمی کنم.»

 

دیدگاه‌ها