کد خبر : 1661060 | 20 دی 1398 ساعت 16:39 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید عجیب لوتار ماتیوس از مدافع نیمکت نشین بارسا

لوتار ماتیوس می گوید ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا بهترین مدافع وسطی است که در طی سال های اخیر دیده است.

تمجید عجیب لوتار ماتیوس از مدافع نیمکت نشین بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتیوس اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است که ژان کلر تودیبو بهترین مدافع وسطی است که طی سال های اخیر دیده است. مدافع 19 ساله بارسا سال گذشته از لانس فرانسه به جمع آبی اناری ها اضافه شد ولی تا به اینجا نتوانسته جایگاهی ثابت برای خود پیدا کند.

به همین دلیل او بی میل به جدایی از بارسا به صورت قرضی نیست تا بتواند نیم فصل دوم در تیمی بازی کند که به وی اعتماد بیشتری دارد.

گفته می شد او در یک قدمی پیوستن به میلان قرار دارد ولی گویا مذاکرات دو طرف به نتیجه ای نرسید و حالا او مد نظر سه باشگاه آلمانی شالکه، لورکوزن و هرتا برلین قرار دارد.

 

 

1468360

 

 

لوتار ماتیوس در توصیف تودیبو گفت:« او بهترین مدافع میانی است که در طی سال های اخیر دیده ام. تودیبو در 20 سالگی آرامشی باورنکردنی در زمین دارد و همیشه بهترین تصمیمات را می گیرد. او می تواند برای شالکه و هر باشگاه دیگری یک مدافع مطمئن باشد.»

 

اشاره ماتیوس به بازی 10 دسامبر اینتر و بارسا در سن سیرو است که آبی اناری ها 1-2 پیروز شدند و تودیبو در آن دیدار فیکس بازی می کرد.

او روز های اخیر با بارسلونا در عربستان حضور داشت و شب گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو فرصت بازی پیدا نکرد. هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی تودیبو چه تیمی خواهد بود با این حال در ایتالیا همچنان معتقدند که او به میلان نزدیک تر است.

 

 

1466642

دیدگاه‌ها