کد خبر : 1663764 | 03 بهمن 1398 ساعت 15:58 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

تودیبو در مصاحبه با بیلد:

می دانستیم که حق مصدوم کردن مسی را نداریم

ژان کلر تودیبو که اخیرا بارسا را به مقصد شالکه ترک کرده، از روزهای حضورش در بارسا و تمرین کنار مسی صحبت کرد.

می دانستیم که حق مصدوم کردن مسی را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو پس از یک سال حضور در بارسا این تیم را به مقصد شالکه ترک کرد. قرارداد او قرضی با بند خرید دائمی است و به نظر می رسد که مدافع جوان فرانسوی در شالکه ماندگار خواهد بود.

 لوتار ماتیوس چندی پیش اسطوره فوتبال آلمان از تودیبو به عنوان بهترین مدافعی که دیده است یاد کرده بود.

 

 

Primer entrenamiento de Todibo con el Schalke 04

 

 

تودیبو در مصاحبه با بیلد و در این رابطه گفت:« از ماتیوس ممنونم ولی این حرف او باعث مضاعف شدن فشار روی من نخواهد شد. هدف من نیز تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان جهان است.»

 

شالکه:« قبل از پیوستن به شالکه با امین هاریت(بازیکن فرانسوی شالکه) صحبت کردم و نیز از ایوان راکیتیچ که سابقه حضور در شالکه را داشت، اطلاعات خوبی گرفتم. با هاریت فرانسوی حرف می زنم و با عمر ماسکارل اسپانیایی. با بقیه نیز انگلیسی صحبت می کنم و در مجموع مشکلی برای ارتباط با هم تیمی هایم ندارم و فعلا همه چیز خوب پیش رفته است. در خانواده من عقبه آلمانی هم وجود دارد و به همین دلیل کمی به این زبان هم آشنایی دارم. سعی می کنم از بهترین مدافعان دنیا چیز یاد بگیرم.»

 

تمرین کنار مسی:« همه در تمرین می دانستیم که حق مصدوم کردن مسی را نداریم و به همین دلیل در بازی های درون تیمی خیلی با احتیاط مقابل او دفاع می کردیم. از مسی چیزهای زیادی یاد گرفتم. بازی برابر او در تمرینات، بهترین اتفاق برای من بود. چند بار توپ را از او گرفتم ولی همیشه مراقب بودم که مصدوم نشود.»

 

 

Así fue el primer día de Todibo en el Schalke 04

 

دیدگاه‌ها