کد خبر : 1661078 | 20 دی 1398 ساعت 18:11 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول من را سورپرایز نکرده است

مورینیو: سه ماه پیش گفتم لیورپول قهرمان می شود

مورینیو تردیدی ندارد که در پایان فصل لیورپول عنوان قهرمانی لیگ برتر را تصاحب خواهد کرد.

مورینیو: سه ماه پیش گفتم لیورپول قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان لیورپول است. شاگردان یورگن کلوپ با اقتدار در صدر جدول ایستاده اند و با توجه به اختلاف امتیاز زیاد نسبت به رقبا احتمالا قهرمان لیگ خواهند شد.

لیورپول پس از انجام 20 بازی هنوز بی شکست است و ژوزه مورینیو و تاتنهام بدون شک قصد پایان دادن به این رکورد را دارند. مشکل تاتنهام اینجاست که هری کین بهترین مهاجم خود را در اختیار ندارد و او برای هفته ها به دور از میادین خواهد ماند. او به دلیل جراحی از ماه آوریل شانس بازگشت به میادین را خواهد داشت.

 

 

1467137

 

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در نشست خبری این بازی گفت:« هری کین بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و هیچ بازیکنی نمی تواند جای او را پر کند. می دانم که شما خبرنگاران دوست دارید در مورد هری کین سوال مطرح کنید ولی نمی خواهم خیلی به این موضوع بپردازم چرا که اگر بیشتر حرف بزنم، کمی احساس یاس و درماندگی بر من غالب خواهد شد و آن وقت شما خواهید گفت که مورینیو به خاطر از دست دادن کین افسرده و درمانده شده است. پس بهتر است در مورد چیزهایی صحبت شود که باعث خنداندن من شود.»

 

مورینیو ادامه داد:« واقعیت این است که من دو ماه پیش کارم را در تاتنهام شروع کردم و البته با علم به شرایط باشگاه، پیشنهاد مربیگری را پذیرفتم. با این حال نمی دانستم که قرار است خیلی زود هری کین و موسی سیسوکو را برای مدت طولانی از دست بدهم. هدفم از روز اول این بود که بهترین بازی را از بازیکنانم بگیرم و این هدف هنوز تغییر نکرده است.»

 

لیورپول شانس اول قهرمانی:« وقتی برای اسکای اسپورتس کار می کردم، به شما گفتم که لیورپول قهرمان خواهد شد و این ادعا مربوط به سه ماه پیش است. من از شرایط فعلی لیورپول سورپرایز نشده ام. آنها بهترین تیم لیگ هستند و مصاف با این تیم یک چالش بزرگ و جذاب است. البته دوست داشتم با بهترین بازیکنانم برابر لیورپول قرار می گرفتم ولی این شانس وجود ندارد.»

 

دیدگاه‌ها