کد خبر : 1661094 | 20 دی 1398 ساعت 19:32 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: اوبامیانگ از ماندن در آرسنال رضایت دارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد خواهان ماندن پیرآمریک اوبامیانگ در لندن است.

آرتتا: اوبامیانگ از ماندن در آرسنال رضایت دارد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب آرسنال در ماه های اخر باعث بروز اخباری در مورد احتمال جدایی اوبامیامگ، ستاره گلزن توپچی ها در پایان فصل شده است. اما میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پالاس، مدعی شد مهاجم گابنی تیمش از ماندن در آرسنال رضایت دارد.

 

میکل آرتتا گفت: "وقتی بازیکن بودم همیشه در دیدار در خانه پالاس اذیت می شدم. اولین چیزی که من می خواستم تغییر دهم انرژی اطراف تیم و باشگاه بود. من فکر می کنم این تغییر تقریبا رخ داده و این واقعیت که ما در بازی های اخیر پیروز شده ایم نیز به تغییر شرایط کمک کرده است. می توان از روی هاجسون همه چیز یاد گرفت. برخورد او با با اوضاع و احوال، تحمل فشار برای مدت طولانی، نحوه برخورد، رفتار و سبک کاری روی هاجسون فوق العاده است."

 

1464104

 

آینده اوبامیانگ در آرسنال: "من از خواندن مقالاتی در مورد روند پیشرفت اخیر او بسیار خوشحال شدم. اوبامیانگ دقیقا می داند من درباره او چه فکر می کنم و بدیهی است که او بازیکن بزرگی برای آرسنال است. ما در حال حاضر ما در اواسط فصل هستیم و هنوز درباره ماندن اوبامیانگ در باشگاه بحث نکرده ایم.

 

قطعا هدف و علاقه من ماندن اوبامیانگ است، زیرا می دانم در صورت ماندن او ما به موفقیت در بازی هایمان نزدیک تر خواهیم شد. من نمی دانم و در باره احتمال تمدید قرارداد صحبتی نکرده ایم. اما من اطمینان دارم که اوبامیانگ در اینجا بسیار خوشحال است و در رسانه ها چنین چیزی گفته است."

 

احتمال فروش بازیکن:" فکر نمی کنم ما بازیکنی را بفروشیم، در حال حاضر هیچ چیز مشخصی در جدول وجود ندارد. اما همانطور که گفته ام، من روی بازیکنانی که الان در اختیار داریم تمرکز می کنم."

دیدگاه‌ها