کد خبر : 1661103 | 20 دی 1398 ساعت 20:04 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان قلب پروژه میلان است

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد زلاتان هنوز در اوج قرار ندارد.

پیولی: زلاتان قلب پروژه میلان است


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان هفته گذشته و در دیدار مقابل سمپدوریا برای اولین بار بعد از بازگشت به میلان برای دقایقی در ترکیب این تیم قرار گرفت. حالا و در آستانه دیدار مقابل کالیاری، استفانو پیولی در نشست خبری این دیدار حاضر شده و در مورد این ستاره سوئدی صحبت کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "حضور همزمان زلاتان و لئائو؟ اگر لئائو در مورد زلاتان صحبت کرده، بدان معناست که متوجه شده می تواند چیزهای زیادی از این بازیکن بزرگ یاد بگیرد. اگر لئائو هوشمند عمل کند، می تواند به سرعت رشد کند. زلاتان نمی تواند 90 دقیقه بازی کند، عملکرد او در دقایقی که مقابل سمپدوریا بازی کرد را خوب انجام داد. شرایط زلاتان در این هفته مساعد بود، اما طبیعی است که این بازیکن در بهترین شرایط نباشد، زیرا او برای مدتی طولانی بازی نکرده است. زلاتان بازیکن ارزشمند دیگری برای تیم بوده و باید در شرایطی قرار گیرد که در بهترین عملکرد خود را در کنار هم تیمی هایش ارائه دهد. زلاتان در قلب پروژه قرار دهد.

 

1467303

 

احتمال جدایی کریستوف پیانتک؟ اگر می توانستم ساعت را 31 ژانویه ببرم، خوشحال می شدم. ما فقط روی بازی فردا متمرکز هستیم، پیانتک نیز به لیست دعوت شده و می تواند بازی کند.

 

من در طول هفته به این نتیجه رسیدم بازیکنانم متمرکز شده اند. ما نمی توانیم به چیز دیگری فکر کنیم و می خواهیم در بازی فردا پیروز شویم.

 

شرایط روبرتو سوسو ؟ من در فرایندهای رسانه ای شرکت نمی کنم. من از سوسو خواهم به خودش اعتقاد داشته و بر مشکلات غلبه کند. روش روبرو شدن شما با مشکلات تعیین می کند شما چقدر حرفه ای هستید و من معتقدم ما در میلان بازیکنان حرفه ای زیادی داریم."

دیدگاه‌ها