کد خبر : 1661146 | 21 دی 1398 ساعت 10:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش آرتتا از مدافع برزیلی: پیشرفت لوئیز عالی است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با تمجید از داوید لویئز، مدافع باتجربه برزیلی این تیم می‌گوید لوئیز از زمان روی کار آمدن او به عنوان سرمربی آرسنال پیشرفت قابل توجهی در این تیم داشته است.

ستایش آرتتا از مدافع برزیلی: پیشرفت لوئیز عالی است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد داوید لوئیز، دفاع وسط باتجربه برزیلی این تیم تمجید کرده و می‌گوید لوئیز در هفته‌های اخیر و از زمان روی کار آمدن او به عنوان سرمربی جدید توپچی‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و حالا به یکی از بازیکنان مهم آرسنال تبدیل شده است.

 

1468495

 

لوئیز در تابستان گذشته چلسی را ترک کرد و به حریف همشهری آن تیم، آرسنال پیوست. این مدافع برزیلی از آن زمان تا امروز نتوانسته آنطور که باید در امیریتس بدرخشد و رضایت هواداران آرسنال را جلب کند ولی میکل آرتتا درباره او نظر دیگری دارد.

 

لوئیز در چهار بازی آرسنال زیر نظر آرتتا در هر چهار بازی بازیکن فیکس بوده و توپچی‌ها  در این چهار بازی دو کلین‌شیت ثبت کرده‌اند. لوئیز همچنین در جریان پیروزی 2-0 آرسنال مقابل منچستریونایتد در روز اول سال نو به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

1468493

 

آرتتا در آستانه بازی امروز تیمش مقابل کریستال پالاس درباره لوئیز گفت:" داوید بازیکنی است که بیشتر از سایر بازیکنان ما در رختکن جام قهرمانی بدست آورده و ما باید از این تجربه او به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. من می‌خواستم او پیشرفت کند و کیفیتش را به نمایش بگذارد. همینطور شخصیت قوی و تجربه‌ای که دارد. داوید هم قدم بزرگی برداشت، پیشرفت قابل توجهی کرد و من از این بابت واقعا برای او و تیمم خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها