کد خبر : 1661183 | 21 دی 1398 ساعت 12:40 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت:

شکست سنگین از تاتنهام؛ نقطه عطف لیورپولِ کلوپ

جیمی ردنپ، فوتبالیست سابق و کارشناس فوتبال انگلیس در یادداشت خود در دیلی‌میل می‌گوید شکست سنگین مقابل تاتنهام در سال 2017 نقطه عطف لیورپولِ یورگن کلوپ بوده است.

شکست سنگین از تاتنهام؛ نقطه عطف لیورپولِ کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز تاتنهام و لیورپول در لیگ برتر انگلیس، جیمی ردنپ، فوتبالیست سابق و کارشناس فوتبال انگلیس در ستون خود در روزنامه دیلی‌میل به سابقه دیدارهای این دو تیم پرداخته است. از نظر وی شکست سنگین یورگن کلوپ و تیمش مقابل تاتنهام در سال 2017 نقطه عطفی برای لیورپولِ کلوپ بود و از آن پس قرمزهای آنفیلد با مربی آلمانی‌شان در مسیر موفقیت‌های خارق‌العاده گام برداشتند.

 

اشاره ردنپ به شکست 4-1 لیورپول مقابل تاتنهام در اکتبر 2017 است. در آن بازی دژان لوورن کروات با دو اشتباه مهلک باعث شد تاتنهامی‌ها در خانه خود استادیوم ومبلی آتش‌بازی به راه بیندازند و تیم یورگن کلوپ را در هم بکوبند. مربی آلمانی از اشتباهات عجیب لوورن آنقدر عصبانی بود که در اقدامی برای او نادر، لوورن را در دقیقه 31 تعویض کرد و از زمین بیرون کشید.

 

1468530

 

ردنپ در ستون خود برای دیلی‌میل نوشت:" آن شکست باعث شد تاتنهام در رتبه سوم جدول قرار بگیرد و این در حالی بود که لیورپول در رتبه نهم قرار داشت. حالا که به آن روزها برمی‌گردیم تازه می‌فهمیم که آن شکست چه تاثیر مهمی روی یورگن کلوپ و تیمش داشته است".

 

1468531

 

در ادامه یادداشت ردنپ برای دیلی‌میل می‌خوانیم: "دفاع کمدی لیورپولی‌ها باعث شد آن سال آنها بدترین شروع خود از سال 1964 را ثبت کنند. کلوپ بعد از بازی گفت تاتنهام برای عبور از خط دفاعی ما نیازی به نابغه بودن نداشت. ولی بعد از آن بود که کلوپ تصمیم گرفت به وضعیت تیمش واکنش نشان بدهد".

 

1468532

 

ردنپ اشاره می‌کند که کلوپ بعد از آن به این نیتجه رسید که برای بازسازی دفاعی، تیمش به خرید بازیکنان بزرگ نیاز دارد. لیورپول در ژانویه 2018 فیلیپ کوتینیو را با قراردادی 160 میلیون یورویی از بارسلونا به خدمت گرفت و سپس ویرژیل فن‌دایک را از ساوتهمپتون جذب کرد. بعد هم نوبت به جذب آلیسون از رم بود. تغییراتی که لیورپول را از این رو به آن رو کرد و باعث شد قرمزها در مسیر موفقیت قرار بگیرند و در فصل‌های بعدی به یکی از بهترین تیمهای انگلیسی تبدیل شوند.

 

دیدگاه‌ها