کد خبر : 1661186 | 21 دی 1398 ساعت 13:00 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا: ویدال برای اینتر بازیکن مهمی است

بعد از مطرح شدن شایعات متعدد درباره انتقال آرتورو ویدال به اینترمیلان، ماروتا مدیر اجرایی ارشد اینتر با تایید تلویحی این شایعات می‌گوید ویدال برای اینتر بازیکن مهمی است.

ماروتا: ویدال برای اینتر بازیکن مهمی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آرتورو ویدال ستاره شیلیایی خط میانی بارسلونا مطرح شده و از احتمال بالای انتقال او به اینترمیلان صحبت شده است، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ارشد اینتر ضمن تایید تلویحی این شایعات گفت:" ویدال برای اینتر بازیکن مهمی است".

 

1468540

 

ماروتا در گفتگو با رادیوی دولتی ایتالیا، رای، درباره شایعات مطرح شده بابت انتقال ویدال به اینتر گفت که انتقال احتمالی او در ماه ژانویه به احتمال زیاد بستگی به تغییر مربی بارسلونا دارد.

 

مدیر اجرایی ارشد اینتر در این باره گفت:" مساله انتقال ویدال به عوامل زیادی بستگی دارد. او برای ما بازیکن مهمی است. موقعیت سرمربی بارسلونا در خطر است و اگر مربی این تیم تغییر کند من نمی‌دانم چه اتفاقی ممکن است بیفتد".

 

1468087

 

اینترمیلان در حال حاضر با 45 امتیاز به صورت مشترک با یوونتوس در صدر جدول سری آ قرار دارد و از سال 2010 تا امروز برای اولین بار چنین شانس بالای برای فتح اسکودتو دارد.

 

ماروتا در این باره به رادیو رای گفت:" یوونتوس کیفیت و امکانات لازم را دارد تا از اینتر سبقت گرفته و قهرمان لیگ شود. ولی اگر یوونتوس در این راه موفق نشود ما می‌توانیم فاتح اسکودتو شویم".

 

 

دیدگاه‌ها