کد خبر : 1661278 | 21 دی 1398 ساعت 17:57 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: هیچ نامی به زبان نمی‌آورم

واکنش ذوبی‌ها به استخدام سرمربی سابق تایلند

سخنگوی باشگاه ذوب‎‌آهن در واکنش به استخدام میلوان رایواچ گفت: با دو گزینه در حال مذاکره هستیم و اسمی به زبان نمی‌آورم.

واکنش ذوبی‌ها به استخدام سرمربی سابق تایلند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن ظهر امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مربی تیم فوتبال آن‌ها تا پایان امشب یا صبح فردا معرفی می‎شود. در این بین توافقات لازم با مربیان خارجی مورد نظر کسب شده و تنها پشت سر گذاشتن مقدمات نهایی باقی مانده است.


در این بین شایعاتی مطرح شده که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن با میلوان رایواچ صربستانی برای آمدن به اصفهان و پذیرفتن سرمربیگری تیم به توافق رسیده‌اند. رایواچ در آخرین تجربه مربیگری خود بر روی نیمکت تیم ملی تایلند قرار گرفت و بعد از باخت 4-1 مقابل هند در همان بازی اول اخراج شد. او پیش از این سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم‌های ملی قطر، الجزایر و غنا را دارد اما به موفقیت چندانی نرسیده است. الاهلی عربستان آخرین باشگاه سرشناسی است که رایواچ در سال 2011 هدایت آن را بر عهده داشته است.


در این خصوص احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: من هیچ گزینه‌ای را نمی‌توانم بگویم. فقط با دو گزینه به توافق رسیده‌ایم و خودم هم هنوز نام و ملیت سرمربی قطعی تیم را نمی‌دانم. آقای محمدی در تهران است و تا امشب یا نهایت صبح فردا قرارداد را امضا می‌کنیم. هیچ گزینه ای را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم و تا فردا صبر کنید.

دیدگاه‌ها