کد خبر : 1661291 | 21 دی 1398 ساعت 18:14 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

مهلت دو روزه ی باشگاه بارسلونا به ژاوی

سران بارسا به ژاوی هرناندز تا روز دوشنبه مهلت داده اند تا پاسخ نهایی خود برای مربیگری این باشگاه را اعلام کند.

مهلت دو روزه ی باشگاه بارسلونا به ژاوی

به گزارش"ورزش سه"، روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از مذاکره اسکار گرائو و اریک آبیدال دو مدیر بلندپایه باشگاه بارسلونا با ژاوی در دوحه قطر دادند. سپس عکس هایی از این ملاقات منتشر شد و هرچند بارسلونا اعلام کرد که این یک دیدار از ماه پیش تعیین شده بود ولی سپس مشخص شد که جوزپ بارتومئو رئیس بارسا پس از شکست از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ تصمیم به قطع همکاری با ارنستو والورده گرفته است.

 

 

1468358

 

 

بارسلونا از چندی پیش به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای والورده است و پس از اینکه نام هایی چون روبرتو مارتینز، تیری آنری و رونالد کومان مطرح شد، این بار خبر مذاکرات با ژاوی به صورت علنی فاش شد.

طبق ادعای دپورتس کواترو، پس از این مذاکره، به ژاوی تا دوشنبه مهلت داده شده تا پاسخ نهایی خود را اعلام کند. اسطوره بارسا هرگز علاقه خود برای مربیگری تیم محبوبش را پنهان نکرده ولی او که اکنون سرمربی السد است، برای جانشینی والورده در این مقطع تردیدهایی دارد.

ژاوی بیشتر ترجیح می دهد از تابستان هدایت بارسا را برعهده بگیرد نه در ژانویه که تیم زیر نظر والورده خود را برای نیم فصل دوم مهیا می کند و از شرایط روحی خوبی نیز برخودار نیست. در هر صورت باید منتظر دوشنبه و پاسخ نهایی ژاوی بمانیم.

دیدگاه‌ها