کد خبر : 1661325 | 21 دی 1398 ساعت 21:07 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست برایتون در حضور جهانبخش

ستاره ایرانی برایتون در جریان شکست تیمش برابر اورتون ۶۲ دقیقه بازی کرد.

شکست برایتون در حضور جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم برایتون که برخلاف دو دیدار اخیرش و برای دومین بار در این فصل به‌عنوان وینگر راست در ترکیب قرار داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم گودیسون پارک مقابل تیم رده سیزدهمی اورتون قرار گرفت.

 

اورتون بعد از سه حمله جدی روی دروازه برایتون، موفق شد در دقیقه ۳۸ با پاس لوکاس دینیه به ریچارلیسون و دو سر توپ و شوت فنی زیبای این بازیکن به گل برسد و با برتری به رختکن برود.

 

در نیمه دوم تلاش یاران جهانبخش برای گلزنی حاصلی به همراه نداشت تا در نهایت برایتون بعد از یک مساوی در لیگ جزیره و یک شکست در جام حذفی انگلیس، باز هم نتواند به پیروزی برسد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب اورتون شود.

 

1468693

 

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون که در نخستین حضور در ترکیب برایتون در این فصل موفق به گلزنی برابر بورنموث شده و پس از آن در بازی تعویضی مقابل چلسی یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود، بعد از دو مسابقه دوباره از ابتدا به میدان رفت و ۶۲ دقیقه برابر اورتون در زمین حضور داشت.

 

۲۷ لمس توپ، ۱۳ پاس دقیق، ۴ توپ بلند، دو برتری در نبردهای هوایی، یک تکل موفق و دو تلاش برای دریبل‌زنی عملکرد جهانبخش در دیدار امشب برایتون مقابل اورتون بود.

دیدگاه‌ها