کد خبر : 1661351 | 22 دی 1398 ساعت 01:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی اینتر برابر آتالانتا

اینترمیلان در دیداری خانگی مقابل آتالانتا با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف خانگی اینتر برابر آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار خیلی زود با گل لائوتارو مارتینس پیش افتادند اما در دقایق پایانی آتالانتا به گل تساوی رسید و دو تیم به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. لائوتارو بعد از یک و دو با لوکاکو، تولوی را پشت سر گذاشت و سپس با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10 به گل تساوی برسند اما پاسالیچ که روی پاس ایلیچیچ صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و اگرچه هر دو تیم به دنبال زدن گل بودند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتری ها بهتر آغاز کردند اما خیلی زود بازیکنان آتالانتا ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی این مالکیت بیشتر، به ایجاد موقعیت روی دروازه نرآتزوری منجر نشد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما سرانجام در دقیقه 75، آتالانتا توانست به گل تساوی برسد. روی یک ارسال به محوطه جریمه اینتر بود که توپ روی تیر دوم به گاسنس رسید و او هم با یک ضربه والی، دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش زیادی کردند و این بازیکنان آتالانتا بودند که باز هم حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 88 صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

خطای باستونی روی مالینوفسکی در محوطه جریمه اینتر باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لوئیس موریل پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را هاندانوویچ با یک واکنش دیدنی دفع کرد.

در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها