کد خبر : 1661363 | 22 دی 1398 ساعت 09:20 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: اخراج سرمربی مالاگا به خاطر ویدیوی نامناسب

باشگاه اسپانیایی مالاگا سرمربی خود را به دلیل انتشار ویدیویی نامناسب از او اخراج کرد و در بیانیه خود اعلام کرد انتشار این ویدیو آسیبی جدی به این باشگاه وارد کرده است.

رسمی: اخراج سرمربی مالاگا به خاطر ویدیوی نامناسب

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی مالاگا بعد از انتشار ویدیویی نامناسب از سرمربی خود، ویکتور سانچس دل آمو در شبکه‌های اجتماعی او را اخراج کرد. پیش از این هم روز پنج‌شنبه، مالاگا مربی خود را به دلیل انتشار این ویدیو تعلیق کرده و اعلام کرده بود منتظر انجام تحقیقات درباره این حادثه است.

 

1468743

 

ادعا شده بود که هدف انتشار ویدیوی مورد نظر درباره سرمربی مالاگا اخاذی از او بوده و خود دل آمو که سابقه بازی در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا را دارد هم مدعی شده بود که هدف منتشرکنندگان گرفتن باج و حق حساب از او بوده است.

 

ولی باشگاه مالاگا دیروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال رسیدن به توافقی با دل آمو بوده که بر اساس آن جدایی او از باشگاه به شکل دوستانه انجام شود. ولی در ادامه به این نتیجه رسیده که چنین اقدامی غیرممکن است و در نتیجه به دلایل انضباطی او را اخراج کرده است.

 

تا زمانی که باشگاه تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین ویکتور بگیرد، به صورت موفقت سرخیو پلیسر هدایت تیم اول باشگاه را به عهده خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها