کد خبر : 1661364 | 22 دی 1398 ساعت 09:23 | 208.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر شوکه کننده برای ستاره ایرانی

ترابزون اسپور مجید حسینی را کنار گذاشت!

رسانه نزدیک به باشگاه محبوب حاشیه دریای سیاه در ترکیه از تصمیم شوکه کننده کادرفنی در کنار گذاشتن ستاره ایرانی از فهرست این تیم در دور برگشت پرده برداشت.

ترابزون اسپور مجید حسینی را کنار گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع ملی پوش و جوان ایرانی باشگاه ترابزون اسپور با وجود نمایش های خوب خود در دومین سال از حضور در این باشگاه محبوب حاشیه دریای سیاه به یکباره از سوی کادر فنی ترابزونی ها از فهرست کنار گذاشته شد تا بنا به ادعای رسانه های ترکیه شوک عجیبی به طرفداران "بوردو- ماوی ها" وارد شود.


بنا به نوشته سایت haberts ترکیه کادر فنی این تصمیم شوکه کننده را اتخاذ و آن را به مدیریت باشگاه ابلاغ کرده است. در خبر کوتاه این سایت نزدیک به ترابزون اسپور آمده است:« با انتشار گزارش و آنالیز عملکرد دفاعی نیم فصل نخست، مجید حسینی از فهرست کنار گذاشته شد و این تصمیم به باشگاه نیز ابلاغ شد تا در خصوص جدایی و فروش این بازیکن اقدامات صورت پذیرد».

 

1468744


این سایت ترکیه ای همچنین از انتخاب جانشین مجید حسینی هم پرده برداشت و ادعا کرد در برنامه های نقل و انتقالاتی زمستان 2020 نماینده های باشگاه با مدافعی سرشناس که سابقه بازی در لیگ انگلیس و فرانسه را نیز در کارنامه اش دارد به توافق اولیه رسیده و این بازیکن تا پایان هفته رسما به ترابزون اسپور خواهد پیوست.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید مجید حسینی که قراردادش با ترابزونی ها در انتهای فصل به پایان می رسید با پیشنهاداتی که از بوندس لیگا، سری A و لالیگا دارد سرانجام چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود اتخاذ خواهد کرد؟ مدافع سابق استقلال و این روزهای تیم ملی ایران از دید برخی رسانه های آلمانی و ترکیه ای بیشتر از همه به هرتابرلین و فرایبورگ در آلمان نزدیک است ضمن این که ساسولو ایتالیا نیز عملکرد او را به دقت زیر نظر دارد.

 

نکته جالب در خصوص باشگاه ترابزون اسپور به تغییر و تحولات غیرمنتظره در راس کادرفنی برمی گردد جایی که احمد آقااوغلو مدیرمشهور این باشگاه با برکناری یان کارامان سرمربی بوردو – ماوی ها ترجیح داد از افسانه سابق این تیم یعنی حسین چیمشیر 40 ساله که بین سال های 2002 تا 2009 نزدیک به هفت سال بیش از 220 بار برای ترابزون به میدان رفت به عنوان سرمربی بهره ببرد. این مربی جوان که برای اولین بار طعم سرمربیگری را می چشد در اردوگاه بلک چند بازی دوستانه برگزار کرد و از عملکرد بازیکنان به خصوص مجیدی حسینی هم رضایت داشت اما سیاست های نقل و انتقالاتی او را مجاب کرد تا قید ستاره ایرانی را بزند.

 

1468763


قرارداد دوساله ای که حسینی بعد از جدایی پر حرف و حدیث از استقلال با ترابزونی ها بست در تابستان 2020 به پایان می رسد. ستاره ایرانی و مدیربرنامه هایش بنا به ادعای رسانه های ترک تا این لحظه با تمدید قرارداد پیشنهادی باشگاه موافقت نکردند از همین رو ترابزونی ها بنا به مصالح باشگاه تصمیم به جذب مدافعی به عنوان جانشین حسینی گرفتند تا به این شکل همان روالی را طی کنند که بسیاری از باشگاه های اروپایی طی می کنند. با این وجود هنوز موضع رسمی باشگاه ترابزون اسپور در قبال اخباری که رسانه ها منتشر کردند، اعلام نشده و باید منتظر ماند و دید این ماجرا برای ستاره ایرانی به کجا خواهد کشید.

 

1468764

 

خبرنگار 61saat با حضور در کمپ تمرینی ترابزون در بلک در گزارشی مدعی شد مجید حسینی در بازی های دوستانه به خوبی انتظارات سرمربی جدید را برآورده کرده است تا جایی که چیمشیر به تمجید از او پرداخته اما این که باشگاه نام او را در فهرست فروش قرار داده به سیاست های نقل و انتقالاتی برمی گردد نه عملکرد فنی این بازیکن.

دیدگاه‌ها