کد خبر : 1661372 | 22 دی 1398 ساعت 10:04 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سائول: دیدار با رقیب قدیمی همیشه جذاب است

سائول نیگز، ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید، مدعی شد که این تیم با فرم خوبی به دیدار فینال سوپرجام اسپانیا پا می گذارد.

سائول: دیدار با رقیب قدیمی همیشه جذاب است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید پنج شنبه شب در یک دیدار جذاب و تماشایی موفق شد حریف قدرتمند خود یعنی بارسلونا را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. این در حالی بود که روخی بلانکو تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود اما در ۱۰ دقیقه انتهایی بازی دو گل به ثمر رساند تا راهی فینال شود. در سمت مقابل نیز رئال مادرید با غلبه بر والنسیا راهی دیدار پایانی شد تا در مسابقه فینال شاهد دربی مادرید باشیم.



ستاره خط میانی اتلتیکو پیش از بازی امشب این تیم مقابل رئال مادرید گفت: " فینال سوپرجام در لحظه بزرگ برگزار می شود. تیم ما مسیر رو به پیشرفت خوبی دارد. ما یک ماه فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و حالا محبت هواداران را نیز احساس می کنیم. ما به سختی به مرحله فینال رسیدیم اما با این وجود می خواهیم مثبت فکر کنیم و حالا کاملاً آماده حضور در دیدار پایانی هستیم."

 

 

1392849

 


سائول در ادامه گفت: " ما اتلتیکومادرید هستیم و هر بازی برای مان حکم دیدار فینال را دارد. انگیزه‌های فراوانی برای بازی مقابل رئال مادرید داریم و فکر می‌کنم که جنگ فوق‌العاده‌ای در میانه زمین شکل خواهد گرفت. رئال مادرید نیز مسلما شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. با این همه معتقد هستم که دیدار با رقیب قدیمی همیشه جذاب است."

دیدگاه‌ها