کد خبر : 1661393 | 22 دی 1398 ساعت 11:43 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای معاون وزیر ورزش درباره دختر تکواندوکار:

کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل رفت!

معاون امور بانوان وزارت ورزش در نشست امروز خود اعلام کرد مهاجرت کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل بوده است.

کیمیا علیزاده برای ادامه تحصیل رفت!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از انتشار یک عکس از کیمیا علیزاده در تمرینات تیم هلند، این تکواندوکار ایرانی متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد مهاجرت او قطعی است.


مهین فرهادی‌زاد، معاون بانوان وزارت ورزش در نشست خبری امروز خود در واکنش به مهاجرت برخی ورزشکاران از جمله کیمیا علیزاده گفت: هر کسی در ارتباط با زندگی خود تصمیم می‌گیرد و نمی توانیم کسی را مجبور کنیم. ما باید از ورزشکارمان حمایت و دلجویی کنیم. کیمیا علیزاده ورزشکار قهرمان ما در ریو بود که با تلاش و کوشش و با همه وجود آسیب دیدگی تلاش کرد و روی سکو رفت تا اولین مدال‌آور زنان ایران در بازی‌های المپیک شود. این موضوع برای مردم و مسئولان ورزشی قابل احترام است. کیمیا هم فراموش نمی‌کند که چقدر مردم و مسئولان از او حمایت کردند. مطلب کیمیا را نخواندم اما تا جایی که می‌دانم او دوست داشت در فیزیوتراپی ادامه تحصیل دهد در حالی که ورزشکاران ما فقط می‌توانند در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل بدهند که به همین دلیل رفت.


او در ادامه افزود: کدام کشور برای ورزشکاران قهرمان خود تلاش نمی‌کند؟ فضا را برای ورزشکارانمان به ویژه در رده‌های سنی علیزاده که جوانانی هستند که زبان دلجویی و مهربانی خاص خود را می‌خواهند، ایجاد کردیم. اهتزار پرچم ایران خواست ورزشکاران هم هست اما کمیسیون زنان و ورزش در مورد ورزشکاران زن برنامه‌هایی دارد که برای در کنار هم بودن و شنیدن آنها اقدام کند. باید بیشتر تلاش کنیم تا ورزشکارانمان به آرامش برسند و قوانین را به سمت و سویی ببریم تا کسانی مثل علیزاده در همین جا بتوانند تحصیلات خود را ادامه دهند. نباید فقط کیمیا را ببینیم بلکه باید خانواده و نیازهای آنها را هم ببینیم.

دیدگاه‌ها