کد خبر : 1661518 | 22 دی 1398 ساعت 19:43 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات تلخ و شیرین کریس رونالدو از پایتخت ایتالیا

کریستیانو رونالدو امیدوار به استمرار روند درخشان هفته های اخیر در خانه رم است.

خاطرات تلخ و شیرین کریس رونالدو از پایتخت ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در ماه های پایانی سال 2019 شرایط چندان خوبی را سپری نکرده و شاهد رسیدن عناوین مختلف به لیونل مسی، رقیب دیرینه اش بود. حالا ستاره 34 ساله و پرتغالی در هفته های اخیر روند درخشانی داشته و امشب امیدوار به تکرار این روند در پایتخت ایتالیا مقابل رم است.

 

کریستیانو رونالدو در پنج بازی اخیر یوونتوس موفق به گلزنی شده و هفته گذشته نیز هت تریکی فوق العاده مقابل جنوا به ثبت رسانده است. رونالدو با 13 گل، هنوز هم کمی امیدوار به رسیدن به چیرو ایموبیله، مهاجم آماده و 20 گله لاتزیو است، اما در حال حاضر هدف او شکستن رکورد گلزنی در بازی های پیاپی در سری آ است.

 

1468951

 

فصل قبل فابیو کوالیارلا، مهاجم باتجربه سمپدوریا موفق به گلزنی در 11 بازی متوالی شد و درخشش در بازی امشب، رونالدو را در مسیر رسیدن به این هدف قرار می دهد. کریستیانو رونالدو تا به حال سه بار در استادیوم المپیکو مقابل رم بازی کرده است. اولین حضور او به برتری پرگل 1-7 منچستریونایتد بازمی گردد که ستاره پرتغالی موفق شد دو بار گلزنی کند. در ادامه رونالدو در لباس رئال مادرید و در جریان برتری 0-2 این تیم، یکی از زیباترین گل هایش را در خانه رم در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

 

اما فصل قبل رونالدو با لباس یوونتوس شکست 0-2 را مقابل جالوروسی تجربه کرد. همچنین این استادیوم یادآور خاطره تلخ دیگری نیز برای رونالدو است؛ یونایتد در فینال لیگ قهرمانان در سال 2009 با دو گل مقابل بارسلونا مغلوب شده و کریستیانو رونالدو شاهد هنرنمایی لیونل مسی در تیم روبرو بود.

دیدگاه‌ها