کد خبر : 1661549 | 22 دی 1398 ساعت 22:53 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب گواردیولا به مقایسه آگوئرو و لئو مسی

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی مدعی شد امشب تمام 90 دقیقه برابر آستون ویلا خوب بازی کرده است.

واکنش جالب گواردیولا به مقایسه آگوئرو و لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته بود، امشب نیز در ویلاپارک عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه داده و با نتیجه 1-6 آستون ویلا را مغلوب کرد. سرخیو آگوئرو امشب موفق به شکستن 175 گل تیری آنری شده و با 177 گل در تاریخ لیگ برتر حالا همراه با فرانک لمپارد در رتبه چهارم بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار دارد. پپ گواردیولا نسبت به عملکرد مهاجم تیمش ابراز خوشنودی کرد.

 

1468802

 

پپ گواردیولا گفت: «عملکرد خوبی داشتیم. در کنترل انتقال توپ موفق بوده و پاس‌های خوبی بین هم رد و بدل کردیم تا به این نتیجه درخشان دست پیدا کنیم. در دیدار مقابل منچستر یونایتد در نیمه‌نهایی جام اتحادیه آنها در نیمه دوم به بازی بازگشتند و ما چنین اجازه‌ای را در جریان بازی به حریف دادیم؛ اما امروز ما 90 دقیقه کامل و خوب بازی کردیم و این اتفاق رخ نداد.

 

رکوردشکنی سرخیو آگوئرو؟ ما به آگوئرو بابت این عملکرد بعد از بازی در رختکن تبریک گفتیم. او نیز یک بازیکن افسانه مانند تیری آنری است و خوشحالم که آگوئرو موفق به شکستن این رکورد شده است. این کارنامه نشانگر ثبات سرخیو آگوئرو بوده، او برای مدت طولانی در گلزنی موفق بوده است. وقتی بازیکنی موفق به گلزنی می‌شود، باعث خوشحالی است که کنارش باشیم و رکوردشکنی آگوئرو باعث خوشحالی همه ما شده است.

 

آیا آگوئرو بهترین مهاجم جهان است؟ آگوئرو بعد از مسی قرار دارد. مسی بهترین شماره 9، 10، 11، 4، 6 و ... جهان است و سرخیو در رتبه بعدی قرار دارد.

دیدگاه‌ها