کد خبر : 1661559 | 23 دی 1398 ساعت 01:13 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

رم 1-2 یوونتوس: سه امتیاز در 10 دقیقه

یوونتوس در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 آ.اس رم را شکست دهد.

رم 1-2 یوونتوس: سه امتیاز در 10 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری در این دیدار در همان 10 دقیقه ابتدایی با گل های مریح دمیرال و کریس رونالدو پیش افتادند و علی رغم گلزنی پروتی در نیمه دوم، بیانکونری توانست به سه امتیاز بازی برسد و به صدر جدول سری آ صعود کند.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال میرالم پیانیچ روی تیر دوم به دمیرال رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

رمی ها خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشند اما پلگرینی که روی پاس ادین ژکو صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در حالی که بازیکنان رم سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این یوونتوس بود که در دقیقه 9 صاحب یک ضربه پنالتی شد. ناهماهنگی لوپز و ورتو باعث شد تا مدافع رم، دیبالا را در محوطه جریمه سرنگون کند و به این ترتیب، بیانکونری صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریس رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دروازه بان، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا یووه 2-0 پیش بیفتد.

بعد از این گل بار دیگر رمی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 13، روی ارسال پلگرینی، مانچینی می توانست با ضربه سر یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر او از بالای دروازه یووه به بیرون رفت.

فشار حملات جالوروسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 18، روی ارسال خطرناک فلورنزی، توپ با دخالت شزنی مقابل پلگرینی قرار گرفت و او نزدیک بود گل اول رم را به ثمر برساند اما ضربه او را آدرین رابیو در مقابل دروازه بلوکه کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر حملات رمی ها شدت گرفت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در ثانیه های پایانی این نیمه، بار دیگر اشتباه ورتو، باعث شد تا یوونتوس صاحب موقعیت شود اما ضربه رونالدو از زاویه بسته را دروازه بان رم دفع کرد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و اولین موقعیت جدی این نیمه، در دقیقه 54 نصیب مانچینی شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه یوونتوس پیدا نکرد.

بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 65، روی ارسال فلورنزی، ژکو صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او به تیر دروازه یووه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد، ارسال کولاروف، چنگیر اوندر را در موقعیت گلزنی قرار داد اما الکس ساندرو و شزنی به هر ترتیب ممکن دروازه یووه را نجات دادند.

سرانجام در دقیقه 67 بود که رمی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی ضربه سر اوندر، توپ به دست الکس ساندرو برخورد کرد و داور هم بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. پروتی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

رمی ها می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما ژکو نتوانست از ارسال خطرناک پروتی استفاده کند. در حالی که تیم میزبان به دنبال گل تساوی بود، یووه در دقیقه 79 توسط ایگواین به گل رسید اما داور به دلیل قرار داشتن مهاجم آرژانتینی در آفساید، این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی باز هم این رمی ها بودند که بیشتر روی دروازه حریف فشار وارد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها