کد خبر : 1661632 | 23 دی 1398 ساعت 11:40 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: سیستم بازی PSG جوابش را پس داده

نیمار می‌گوید از سیستم 4-4-2 پاری سن ژرمن راضی است و با وجود ضعف‌های دفاعی این سیستم از بازی کردن کنار امباپه، دی‌ماریا و ایکاردی لذت می‌برد.

نیمار: سیستم بازی PSG جوابش را پس داده

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه پاری سن ژرمن دیروز در دیدار خود مقابل موناکو با اینکه ابتدا از حریف پیش‌افتاده بود ولی کامبک خورد تا نتیجه در نهایت 3-3 شود، اما نیمار ستاره برزیلی PSG در پایان بازی گفت از سیستم 4-4-2 تیمش راضی است و با وجود ضعف‌های دفاعی این سیستم از کیفیت هجومی آن و همبازی بودن با دیگر مهره‌های تهاجمی PSG لذت می‌برد.

 

1469127

 

نیمار در بازی مقابل موناکو درخشان ظاهر شد دو گل به ثمر رساند و روی گل سوم که توسط دروازه‌بان موناکو وارد دروازه خودش شد هم نقش تعیین‌کننده داشت و در واقع او بود که دروازه‌بان حریف را وادار کرد به تیمش گل به خودی بزند. در این بازی نیمار و انخل دی‌ماریا در کناره‌ها و مائورو ایکاردی و کیلین امباپه در مرکز خط حمله بازی می‌کردند.

 

نیمار در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در این بازی سه گل زدیم و به نظر من سیستم بازی ما خیلی خوب کار کردم. ما تیم باکیفیتی هستیم و این را می‌دانیم. سوال شما درباره موفق بودن یا نبودن سیستم 4-4-2 ما اشتباه بود ولی من به هر حال جواب‌تان را دادم".

 

1469125

 

ستاره برزیلی PSG در ادامه گفت:" این بازی عالی بود و برای ما محک خوبی بود. البته ما بهترین بازی خودمان را ارائه ندادیم ولی خوب بودیم. ما برای خودمان فرصتهای گلزنی خلق کردیم. حالا باید به حرکت به سمت جلو ادامه بدهیم ولی خب مسلما بهتر است در بازی‌های خانگی امتیاز از دست ندهیم".

 

دیدگاه‌ها