کد خبر : 1661707 | 23 دی 1398 ساعت 15:08 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه تونی کروس به اتلتیکو پس از فتح سوپرکاپ

ستاره آلمانی رئال مصاف با اتلتیکو در فینال ها را به نفع تیمش می داند.

طعنه تونی کروس به اتلتیکو پس از فتح سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با برتری 4-1 بر اتلتیکو در ضربات پنالتی توانست فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود. این برای سومین بار بود که رئال توانست اتلتیکو را در یک فینال شکست دهد.

 

 

1468349

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال که در بازی نیمه نهایی یک گل استثنایی از روی نقطه کرنر به والنسیا زده بود، پس از فتح سوپرکاپ گفت:« در پایان همیشه بازی با اتلتیکو در فینال برای ما نتیجه ای مثبت به همراه دارد. اتلتیکو حریفی خوش یمن برای ما در فینال هاست. البته آنها نسبت به بازی قبلی شان برابر بارسا خیلی بهتر کار کردند. نیمه اول به خصوص دشوار بود ولی سپس بهتر شدیم. کتمان نمی کنم که بازی برابر اتلتیکو همیشه دشوار است.»

 

نقش روی پنالتی استثنایی رودریگو:« کمی انتخاب 5 بازیکن اول پنالتی زننده دشوار بود ولی من در تمرینات پنالتی های رودریگو را دیده بودم و می دانستم خوب ضربه می زند. رودریگو 18 سال دارد و طبیعی است که کمی هم بترسد ولی به او گفتم شجاع باشد و خوشحالم که ضربه اش را عالی زد.»

 

 

1469067

 

 

تکل تعیین کننده والورده:« موراتا موقعیت تک به تک داشت و می توانست برای اتلتیکو گلزنی کند. تکل والورده ما را نجات داد و حرکت او غیرورزشی بود ولی باید انجام می شد.»

 

ستاره آلمانی در پایان گفت:« برای فتح جام های فصل باید کمی بهتر شویم. هنوز در فصل جاری هیچ جامی نگرفته ایم و راه درازی در پیش است. هر سه روز بازی کردن ساده نیست و طبیعی است که زیدان از سیستم چرخشی استفاده کند. بازی مهمی برابر سیتی در یک هشتم نهایی خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها