کد خبر : 1661742 | 23 دی 1398 ساعت 16:44 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر 2 ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک/ تسلیم انزلی‌چی‌ها پس از شش بازی

سیرجانی ها در حالی دیدار امروز خود برابر ملوان را با پیروزی پشت سر گذاشتند که ملوانان در شش دیدار اخیر خود رنگ باخت را ندیده بودند.

لیگ یک/ تسلیم انزلی‌چی‌ها پس از شش بازی

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان که در شش بازی اخیر خود موفق به کسب امتیاز در هر بازی شده بود و با سه پیروزی و سه تساوی به کار خود پایان داده بود در نهایت امروز نتوانستند در خانه تیم آرمان گهر به روند خود ادامه دهند و در نتیجه با شکست بازی را به پایان رساندند.

 

این بازی که به همراه سایر بازی های لیگ دسته اول از ساعت 14 در سیرجان آغاز شد در ابتدا با بررسی دو تیم از بازی و حملات گاه و بیگاه آنها روبرو بودیم و تیم میزبان خیلی زود توانست به گل برسد. عباس پورخسروانی در دقیقه پانزدهم بازی توانست با ضربه ای دقیق دروازه ملوانان را باز کند تا این تیم با یک گل از حریف خود پیش بیفتد. گلی که تا پایان نیمه اول تنها توپی بود که از خط دروازه ها عبور کرده بود.

اما در نیمه دوم دو تیم سعی زیادی داشتند تا بتوانند به دروازه یکدیگر برسند و به همین دلیل موقعیت هایی را از دست دادند تا در نهایت در 10 دقیقه پایانی دو گل دیگر به تنها گل این بازی اضافه کنند و در این میان باز هم تیم آرمان گهر، اولین تیمی بود که توانست گلزنی کند و به نوعی پیروزی خود را محکم تر از قبل کند. امید اسدی دومین گل تیم میزبان را در دقیقه 84 به ثمر رساند.

 

ملوانان که از ابتدا به گونه ای حریف را تحت فشار می گذاشتند که حداقل بتوانند یک امتیاز به دست بیاورند در نهایت با بدشانسی موقعیت های خود را از دست رفته می دیدند تا اینکه در نهایت و در حالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود ضربه رضا درویشی برای این تیم گل به همراه داشت و اختلاف را بین دو تیم کم کرد اما دیگر فرصت کافی برای جبران کردن توسط ملوانان وجود نداشت و در نتیجه شاگردان محمد احمدزاده پس از شش دیدار، به شکست برخوردند. آنها در  شش بازی قبلی خود به سه پیروزی برابر تیم های نیروی زمینی، آلومینیوم اراک و رایکای بابل و سه تساوی برابر تیم های قشقایی شیراز، سرخ پوشان پاکدشت و شهرداری تبریز دست پیدا کرده بودند.

 

در حال حاضر انزلیچی ها با این شکست کماکان 17 امتیازی باقی ماندند تا در نهایت در همان رده شانزدهم جدول رده بندی حضور داشته باشند. در سوی دیگر آرمان گهر نیز با پیروزی در بازی امروز 21 امتیازی شد تا در رده یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها