کد خبر : 1661756 | 23 دی 1398 ساعت 17:45 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر:

از روز اول فهمیدم راشفورد چه مهاجم بزرگی است

هری مگوایر مدافع ملی پوش منچستریونایتد به تمجید از مارکوس راشفورد پرداخت و او را مهاجمی در کلاس جهانی خواهند.

از روز اول فهمیدم راشفورد چه مهاجم بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر معتقد است مارکوس راشفورد تمامی ویژگی‌های لازم برای رسیدن به بالاترین سطح را دارد، مهاجمی 22 ساله که در برتری 4 بر صفر منچستریونایتد مقابل نوریچ‌سیتی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس 2 گل به ثمر رساند  و شمار گل‌های زده خود در فصل جاری را به 19 گل در 30 بازی از رقابت‌های مختلف رساند. این در حالی است که او 5 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

 

1469239

 

 

مگوایر 26 ساله در تمجید از راشفورد گفت:« برای راشفورد خوشحالم، او سال نو را با گل‌هایی که شایسته‌اش بود، آغاز کرد. امیدوارم این روند گلزنی مارکوس متوقف نشود. راشفورد البته گل‌های بیشتری تا پایان فصل خواهد زد. یادم می‌آید در یکی از اولین تمرین‌هایی که در تیم ملی انگلیس حضور پیدا کردم، توانایی و تکنیک فوق‌العاده او در کار با توپ را دیدم. به اعتقاد من مارکوس تمامی ویژگی‌های لازم برای داشتن دورانی حرفه‌ای در بالاترین سطح را دارد و از بهترین مهاجمان کنونی دنیاست.»

 

مهاجم 22 ساله شیاطین سرخ در حال حاضر با 14 گل‌زده به طور مشترک با پی‌یر امریک اوبامیانگ از آرسنال و دنی اینگس از ساوتهمپتون در رده دوم جدول گلزنان فصل جاری لیگ برتر انگلیس ایستاده است. جیمی واردی از لسترسیتی با 17 گل‌زده در صدر این جدول قرار دارد.

 

 

1468773

دیدگاه‌ها