کد خبر : 1661805 | 23 دی 1398 ساعت 22:59 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین یورو 2020 را از دست خواهد داد؟

شایعات تلخی در مورد هری کین برای هواداران تیم ملی انگلیس منتشر شده است.

هری کین یورو 2020 را از دست خواهد داد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، هری کین که در سال های اخیر با مصدومیت های متفاوتی مواجه شده، چند هفته قبل و در دیدار مقابل ساوتهمپتون دوباره آسیب دید و به نظر می رسد حداقل سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. اگرچه در ابتدا شرایط حاکی از دوری شش هفته ای این مهاجم 26 ساله بود، اما هر روز اخبار جدیدتر و البته نگران کننده ای برای تاتنهام و البته تیم ملی انگلیس منتشر می شود.

 

1468521

 

ژوزه مورینیو امروز در این رابطه گفت: "خبر جدیدی در مورد هری کین ندارم و هر وقت که اینجا می آیم در این رابطه سوال نکنید، زیرا پاسخم با دفعه قبل یکسان است. ما انتظار داریم که او تا اواسط ماه آوریل، پایان آوریل، ماه می و یا حتی فصل بعد دور از میادین باشد و نمی دانم زمان بازگشت هری کین چه مقطعی خواهد بود."

 

بدین ترتیب ممکن است هری کین شانس حضور در رقابت های یورو 2020 را از دست بدهد و به‌قدری دیر در تمرینات حاضر شود که گرت ساوتگیت جایی برای او در لیست نهایی سه شیرها برای این تورنمنت در نظر نگیرد. البته در ماه های اخیر بازیکنانی چون مارکوس راشفورد و تامی آبراهام، دو ستاره جوان منچستریونایتد و چلسی عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته اند، اما غیبت آقای گل جام جهانی 2018 در ترکیب انگلیس برای یورو 2020، بدترین خبر ممکن برای انگلیسی‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها