کد خبر : 1666654 | 16 بهمن 1398 ساعت 10:55 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: کین تا اردیبهشت نمی‌تواند بازی کند

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید هری کین کاپیتان مصدوم این تیم احتمالا تا ماه مه قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود و احتمالا تنها در دو بازی آخر فصل می‌تواند برای تاتنهام بازی کند.

مورینیو: کین تا اردیبهشت نمی‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید هری کین کاپیتان و مهاجم اول تیمش احتمالا تا ماه مه قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود. کین در روز اول سال نوی میلادی در دیدار تاتنهام مقابل ساوتهمپتون از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او در این مدت زیر تیغ جراحی رفته و انتظار می‌رود به مدت چندین ماه نتواند برای تاتنهام یا تیم ملی انگلیس بازی کند.

 

1475858

 

ابتدا گمان می‌رفت هری کین از ماه آوریل به میادین بازگردد اما حالا مورینیو می‌گوید انتظار ندارد هری کین دست‌کم تا روزهای 9 یا 10 ماه مه در میدان حاضر شود. بر اساس زمان‌بندی مورینیو، هری کین تنها خواهد توانست در دو بازی آخر تاتنهام در لیگ برتر برای این تیم به میدان برود.

 

مورینیو در این باره گفت:"زمان بازگشت هری کین احتمالا بازی ما با لستر یعنی بازی یکی مانده به آخر لیگ برتر خواهد بود. آن بازی شاید برای ما مهم باشد، برای چهارم شدن یا پنجم یا ششم شدن. شاید او بتواند در آن بازی به ما کمک کند. این در حال حاضر بهترین سناریو است؟ بله. به نظر من که اینطور است".

 

1475857

 

 

دیدگاه‌ها