کد خبر : 1661853 | 24 دی 1398 ساعت 10:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت گوتزه در دورتموند: هنوز مشخص نیست

مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید این باشگاه هنوز درباره آینده ماریو گوتزه ستاره خط میانی این تیم تصمیم نگرفته است.

سرنوشت گوتزه در دورتموند: هنوز مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات زیادی که درباره آینده ماریو گوتزه، ستاره خط میانی بوروسیا دورتموند مطرح شده، میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند می‌گوید این باشگاه هنوز درباره آینده ستاره کهنه‌کارش تصمیمی نگرفته است.

 

1469374

 

گوتزه 27ساله در پایان فصل جاری شاهد به پایان رسیدن قراردادش با دورتموند می‌شود. ولی این هافبک کهنه‌کار از وضعیت خود در دورتموند راضی نیست چرا که در فصل جاری تا اینجا تنها در 5 بازی برای زردپوشان به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته. به همین علت است که شایعات زیادی درباره خروج او از دورتموند و پیوستنش به تیم های دیگر مطرح شده است. گوتزه دومین دوره حضورش در دورتموند را سپری می‌کند. او در دوره اول حضور در دورتموند دو بار فاتح بوندس‌لیگا و یک بار جام حذفی آلمان شده و سپس با ترک دورتموند راهی تیم رقیبش بایرن مونیخ شده بود.

 

میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند درباره وضعیت گوتزه گفت:" درباره آینده او در باشگاه هنوز تصمیمی گرفته نشده. البته ما می‌دانیم که او دوست دارد دقایق بیشتری در میدان بازی کند و در این باره مشغول صحبت با ماریو هستیم".

 

مدیر ورزشی زردپوشان وستفالیا در ادامه گفت:" من قبل از کریسمس با پدر ماریو صحبت کردم و با خود او هم حرف زدم. ما بدون تردید در فصل بهار دوباره با هم جلساتی خواهیم داشت و آن موقع درباره آینده ماریو گوتزه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت".

 

 

دیدگاه‌ها