کد خبر : 1661867 | 24 دی 1398 ساعت 11:25 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گمانه‌زنی درباره آینده ژاوی بعد از رد درخواست بارسا

بعد از مخالفت ژاوی با منصوب شدن به عنوان سرمربی بارسلونا و انتخاب کیکه ستین به این سمت، بازار گمانه‌زنی درباره آینده این اسطوره بارسلونا در مطبوعات اسپانیایی داغ شده است.

گمانه‌زنی درباره آینده ژاوی بعد از رد درخواست بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مشخص شد مذاکرات نمایندگان باشگاه بارسلونا با ژاوی، اسطوره این تیم و سرمربی فعلی باشگاه السد قطر برای بدست گرفتن سکان هدایت بلوگرانا بی‌نتیجه مانده و در نهایت کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید باشگاه کاتالان معرفی شد، مطبوعات اسپانیایی از آینده نامعلوم ژاوی صحبت می‌کنند.

 

1468545

 

ابتدا به نظر می‌رسید که ژاوی به عنوان جانشین ارنستو والورده راهی نوکمپ خواهد شد ولی در نهایت مشخص شد که او از پذیرفتن پیشنهاد باشگاه سابقش سر باز زده است. حالا ژاوی یا ممکن است در تابستان آتی راهی بارسا شده و سکان هدایت را از ستین تحویل بگیرد و یا ممکن است در قطر ماندگار شده و به فعالیت در السد ادامه دهد.

 

این در حالی است که ستین قراردادی با بارسا امضا کرده که تا سال 2022 زمان دارد و این باعث می‌شود برنامه‌های احتمالی ژاوی برای به دست گرفتن سکان هدایت باشگاه محبوبش در کوتاه‌مدت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

1468795

 

اما انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که در سال 2021 برگزار می‌شود برای ژاوی از اهمیتی کلیدی برخوردار خواهد بود. بعد از آن انتخابات مشخص خواهد شد که آیا به ژاوی فرصت دیگری برای هدایت تیم اول باشگاه داده خواهد شد یا نه. ژاوی با رئیس فعلی باشگاه، یوسپ ماریا بارتومئو رابطه خوبی ندارد و اگر بارتومئو بعد از انتخابات سال آینده در پست خود باقی بماند، احتمال بازگشت ژاوی به نوکمپ کمتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها