کد خبر : 1661940 | 24 دی 1398 ساعت 14:57 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

منادی: عجولانه از سایپا رفته بودم

دروازه‌بان جوان سایپا می‌گوید تصمیم عجولانه موجب شد از این تیم برود و امید زیادی دارد دوباره در جمع نارنجی پوشان مثمر ثمر ظاهر شود.

منادی: عجولانه از سایپا رفته بودم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اکبرمنادی با بیان اینکه فوتبالم را مدیون سایپا هستم، اظهار کرد: خوشحال هستم یک بار دیگر به من اعتماد شد تا پیراهن سایپا را بر تن کنم؛ به خانه‌ام برگشتم، خانه‌ای که فوتبالم را مدیون آن هستم، از سن نوجوانی در این باشگاه توپ زده و در تمام رده‌های سنی آن بازی کردم.

 

او درباره علت جدایی از سایپا در ابتدای فصل اظهار کرد: آن مقطع یک تصمیم عجولانه گرفتم ولی امروز خوشحال هستم که آقای صادقی بار دیگر برای من بزرگی کرد و پذیرفت به تیم برگردم؛ فکر می‌کنم وظیفه‌ام سخت‌تر از گذشته شده است؛ تمام تلاشم را می‌کنم پاسخ این اعتماد و لطف آقای صادقی و باشگاه سایپا را بدهم.

 

دروازه بان بلند قامت سایپا یادآور شد: برای تیم شهرخودرو و مردم خراسان آرزوی موفقیت دارم چرا که خاطرات خوبی را برای من رقم زدند؛ از آقای رحمتی هم ممنون هستم که در این مدت مانند بردار بزرگتر تجربیاتش را در اختیارم قرار داد.

 

منادی در مورد هم‌بازی بودن با سید مهدی رحمتی گفت: آقای رحمتی دروزاه‌بان بزرگی است که در تیم ملی و استقلال مرد شماره یک بوده و اتفاقا شایعات زیادی بود که او هم به سایپا می‌آید، چرا که باشگاه سایپا دارای ساختار و مدیریت قوی است و آرزوی هر فوتبالیستی، بازی در محیطی آرام و با نظم است.

 

او در خصوص کار کردن با اشکان نامداری، مربی دروازه‌بانان سایپا عنوان کرد: افتخار شاگردی ایشان را تا به حال نداشته‌ام، اما از شاگردانشان تعاریف زیادی شنیده‌ام و امیدوار هستم عملکردم در سایپا به گونه‌ای باشد که ابتدا به ترکیب اصلی سایپا و بعد به تیم ملی راه یابم.

 

دروازه‌بان سایپا تصریح کرد: مطمئناً بازگشت و حضورم در باشگاه سایپا یک اتفاق مبارک در زندگی‌ام بوده و باید قدر این اعتماد آقای صادقی و باشگاه را بدانم و از امروز تمرکز و ذهنم فقط تمریناتم است.

 

 

دیدگاه‌ها