کد خبر : 1661969 | 24 دی 1398 ساعت 16:27 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ۱- فجرسپاسی صفر؛

لیگ یک/ برد قعرنشین مقابل مدعی صعود

تیم شهرداری تبریز دومین پیروزی فصل را برابر فجرسپاسی شیراز جشن گرفت.

لیگ یک/ برد قعرنشین مقابل مدعی صعود

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم قعرنشین شهرداری تبریز از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف فجرسپاسی شیراز رده چهارمی رفت که قضاوت این مسابقه را حامد سیری برعهده داشت.

 

آرمان ایازلو، محمد روشندل، محمد صادقی، حسین فلاحیان، عرفان سیدی، بابک نوین، رسول پیرزاده، سپهر ایزدی، سیامک رضایی، علی نظری و امین شجاعیان ۱۱ بازیکن اصلی شهرداری تبریز را در ابتدای مسابقه با فجرسپاسی تشکیل می‌دادند.

 

فجرسپاسی نیز بازی را با ترکیب سعیدجلالی‌راد، محمد امینی، اکبر بختیاری، ابوالفضل اعلایی، امیر حسین صدقی، رحیم البوغبیش، میلاد غریبی، اسماعیل بابایی، میلاد احمدی، احسان علوان‌زاده و بابا محمدی مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد.

 

شهرداری که در این فصل تنها یک برد در هفته نهم به دست آورده و شرایط خوبی طی دیدارهای اخیرش نداشت، امروز موفق شد با تک گل سیامک رضایی در دقیقه ۱۳ به برتری مقابل فجرسپاسی شیراز دست یابد، اما این برد تغییری در جایگاه رده هجدهمی نماینده ۱۰ امتیازی تبریز ایجاد نکرد.

 

تیم فجرسپاسی شیراز که در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل شهرداری می‌توانست ۳۵ امتیازی شود و به رده سوم جدول لیگ یک صعود کند، با این شکست در رتبه پنجم ماند.

دیدگاه‌ها