کد خبر : 1662094 | 25 دی 1398 ساعت 10:11 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های جالب توخل درباره زوج امباپه - ایکاردی

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، می گوید که کیلیان امباپه مانند زمان حضور در موناکو که با رادامل فالکائو هماهنگ شده بود، حالا این کار را با مائورو ایکاری انجام داده است.

صحبت های جالب توخل درباره زوج امباپه - ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، کلیان امباپه در این فصل ۲۱ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده و موفق به ثبت ۱۹ گل شده است. همچنین زوج امباپه در خط حمله پی اس جی یعنی مائورو ایکاردی نیز در بیست بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده است؛ آماری که نشان می دهد این دو فوق ستاره ی یک زوج ویرانگر را در خط حمله تیم فرانسوی تشکیل داده اند.

 

 

1469675

 


توماس توخل حالا صحبت های جالبی را درباره هماهنگی ایجاد شده بین امباپه و ایکاردی مطرح کرده است. سرمربی آلمانی پاریسن ژرمن درباره شباهت زوج امباپه - ایکاردی با زوج امباپه - فالکائو می‌گوید: " بله کمی شباهت وجود دارد چرا که فالکائو به نوعی شبیه به مائورو بازی می کند. او واقعا دوست دارد به عنوان شماره ۹ بازی کند و می تواند به تنهایی از پس این کار بر بیاید. کیلیان اما با سرعت بیشتری از کناره ها حرکت می کند و این اتفاق ترکیب خوبی را بین این دو نفر تشکیل می دهد. آنها دوست دارند در کنار یکدیگر بازی کنند. آنها در کنار یکدیگر خطرناک هستند.

این بسیار فوق‌العاده است که ما در یک سوم آخر دو بازیکن داریم که مهار آنها بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها