کد خبر : 1662138 | 25 دی 1398 ساعت 13:18 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل جدایی ام از پارس جم تبعیض در بحث مالی بود

تاییدی: دوست داشتم دوباره با تارتار کار کنم

مهاجم تازه وارد نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی به دست آورد.

تاییدی: دوست داشتم دوباره با تارتار کار کنم

احسان تاییدی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه درباره جدایی اش از پارس جنوبی و حضور در نفت مسجدسلیمان بیان کرد: واقعیت این است که من خاطرات خوبی با پارس جنوبی داشتم و دوران خیلی خوبی را در این تیم سپری کردم. شرایطم هم در پارس جنوبی خوب بود اما با توجه به مسائلی که در بحث مالی پیش آمد ترجیح دادم جدا شوم.


وی ادامه داد: متاسفانه وقتی بحث واریز پول به حساب بازیکنان شد، برای برخی نفرات پول ریختند و برای برخی این اتفاق نیفتاد. حقیقتا وقتی دیدم به حسابم پول نریختند و تبعیض قائل شدند خیلی ناراحت شدم. از این رو تصمیم به جدایی گرفتم و در روز آخر نقل و انتقالات بعد از توافق با مسئولان باشگاه از پارس جنوبی جدا شدم.


مهاجم جدید نفت مسجدسلیمان درباره انتخاب این تیم تاکید کرد: من در گذشته هم سابقه همکاری با آقای تارتار را داشتم و بسیار علاقه مند بودم بار دیگر شاگرد ایشان شوم. خوشحالم که آقامهدی هم مرا پذیرفت و امیدوارم بتوانم بازی های خوبی برای نفت انجام و جواب اعتماد سرمربی را بدهم.


تاییدی درباره آینده نفت مسجدسلیمان افزود: ما تیم خیلی خوبی داریم. نفت در نیم فصل اول هم نتایج خوبی گرفته و به نوعی شگفتی ساز رقابت ها است. انشاالله بتوانیم با کمک یکدیگر نتایج خوبمان را ادامه بدهیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. خودم هم بسیار دوست دارم در ترکیب نفت مسجدسلیمان بدرخشم و دوباره به قول معروف جان بگیرم.

دیدگاه‌ها