کد خبر : 1662147 | 25 دی 1398 ساعت 14:22 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به دنبال فتح کوپا ایتالیا هستیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد تیمش در کوپا ایتالیا به موفقیت دست یابد.

پیولی: به دنبال فتح کوپا ایتالیا هستیم



به گزارش "ورزش سه"، میلان هیچ شانسی برای فتح رقابت های سری آ ندارد و اگر استفانو پیولی خواهان ماندن در میلان برای فصل بعد نیز است، قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا می تواند شانس او را در این خصوص افزایش دهد. روسونری امشب در چارچوب این رقابت ها به مصاف اسپال خواهد رفت و استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار، از اهمیت کوپا ایتالیا برای تیمش سخن گفته است.

 

1457972

 

استفانو پیولی گفت: "کوپا ایتالیا یک رقابت مهم است. این جام همیشه برای ما اهمیت داشته و به شما کمک می کند تا به لیگ اروپا صعود کنید و همه باشگاه های بزرگ روی قهرمانی در کوپا تمرکز می کنند. ما یک باشگاه بزرگ هستیم و تاریخی غنی داریم، بنابراین یکی از اهداف ما قهرمانی در کوپا ایتالیا خواهد بود.

 

اما اگر دیدار فردا شب مقابل اسپال را به مثابه یک مانع بزرگ ندانیم، دور اندیشی و فکر کردن به مراحل بعدی اهمیتی نخواهد داشت. ما در مقابل اسپال یک دیدار دشوار خواهیم داشت، این یک نبرد عرف در فوتبال ایتالیا است و ما باید برای این مسابقه آماده شویم.

 

ما تا به حال به اندازه کافی مقابل هواداران میلان پیروز نشده ایم. باید گره برخی بازی ها را باز می کرده و پیروز می شدیم، البته من نمی گویم این کار آسان است، اما در برخی بازی های خانگی می توانستیم به برتری دست یابیم. در حال حاضر ما باید بر روی حال، آینده و بازی فردا متمرکز شویم."

دیدگاه‌ها