کد خبر : 1662185 | 25 دی 1398 ساعت 15:47 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

افشاگری جدید؛ اخراج والورده 2 ماه پیش کلید خورد!

موندودپورتیوو امروز فاش ساخت که جوزپ بارتومئو رئیس بارسا دو ماه پیش پروسه اخراج ارنستو والورده را کلید زده بود.

افشاگری جدید؛ اخراج والورده 2 ماه پیش کلید خورد!

به گزارش"ورزش سه"، ارنستو والورده دو روز پیش از بارسلونا اخراج شد و جای خود را به کیکه ستین داد. پس از شکست بارسا از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ بود که بارسلونا با ژاوی هرناندز وارد مذاکره شد تا مشخص شود ارنستو والورده در آستانه برکناری قرار دارد اما این اتفاقی یک شبه نبود.

موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه فاش ساخت که بارتومئو به معاونانش دو ماه پیش اطلاع داده بود که قصد برکناری والورده با اولین ناکامی را دارد و اینکه به دنبال یافتن بهترین جانشین برای وی باشند. برای این مهم سه نام مطرح شد: ژاوی هرناندز، رونالد کومان و کیکه ستین.

 

 

1469482

 

 

اگر بارسلونا در ال کلاسیکوی 27 آذر به رئال می باخت، والورده همان زمان اخراج می شد اما بارسا در یک بازی پرانتقاد و با خوش شانسی از شکست گریخت. سوپرکاپ اسپانیا آخرین فرصت برای والورده بود اما با شکست 3-2 برابر اتلتیکو او چاره ای برای سران بارسا باقی نگذاشت تا حکم به برکناری او دهند.

 

اریک آبیدال و اسکار گرائو روز جمعه در رستوران نوبوی دوحه اولین مذاکره را با ژاوی انجام دادند. نوریا همسر و اسکار برادر ژاوی نیز در آن ملاقات حضور داشتند و البته فرناندو سولاناس مدیر برنامه های ژاوی. ملاقات دیگری روز یکشنبه صورت گرفت و در نهایت اسطوره بارسا پاسخ منفی داد.

همزمان رومن پلانس از تیم مدیریت ورزشی بارسا با رونالد کومان وارد مذاکره شد اما پاسخ سرمربی تیم ملی هلند منفی بود. او در کوتاه ترین زمان ممکن پیشنهاد بارسا را رد کرد.

 

 

1469539

 

 

روز یکشنبه و پس از دو پاسخ منفی، تنها گزینه باقیمانده بارسا، "کیکه ستین" بود؛ هرچند پوچتینو و آلگری نیز از سوی برخی مدیران پیشنهاد شدند. آبیدال با ستین دو ماه پیش صحبت کرده بود و این مربی آگاه بود که در لیست مربیان مورد نظر برای جانشینی والورده حضور دارد و در نهایت پس از مذاکره ای طولانی که روز دوشنبه صورت گرفت، او پذیرفت که هدایت بارسا را قبول کند.

در واقع پروسه ای که از دو ماه پیش شروع شده بود، روز دوشنبه و با پاسخ مثبت ستین به سرانجام رسید.

دیدگاه‌ها